bakalım da bu olaylar büyümesi iyidir. tekrar 2010ları hatırlattı. Taksimden sonra Şişhanede de ayrı bir saldırı olmuş snaırım. Bilgiye erişememek de sinir bozucu. Sizde ne var ne yok. Düzeldi mi havalar
Durum hakkında konuşmayalım boş ver ulu orta ki özel konuşuyor olsak bile konuşmamayı tercih edelim. Hava bugün gündüz tişört havasıydı akşam artık scooter motor üzerinde eldiven istiyor montsuz da olmuyor
burada yaşayınca tedirgin olmamak imkansız. yarın iş güç var dışarda olacaz tüm gün. tedirginlik hat safhada olur... gece nasıl ısınıyorsunuz peki. oralarda doğal gazın olmadğnı filan duymuştum aslından birinden. gerçi o muğladaydı... güney kesimler tabii. kışın çok soğuk olmasa da illa ki ısınma ihtiyacınız oluyordur.
Çok dikkatli ol lütfen keşke bir süreliğine de olsa yıllık iznin ile gelsen buraları yaşasan. Soba olan evlerde soba klima veya evlere elektrikli pirina ile çalışan kalorifer sistemi yapıyorlar kömür vs ile işlev görüyor Bir de villalarda alttan ısıtmalı olanlar var, t k p isteğini de kabul edebilir misin rica etsem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
petekleri aç
Kalkan'da doğalgaz yok ki :(
Kalkan neresi
Kaş ilçesinde Antalya'da
oralar sıcak geçiyordur ya.
Elbette funduzleri özellikle sıcak ama akşamları 15-16 artık bizde de
bizden daha iyidir orası.
Muhtemelen buyrun gelin bekleriz kış tatili de mümkün burada
valla geçen seneden sonra kış bana çekilmez geliyor. martta bile kaç metre kar vardı. eserse kaçarız akdenize. hoş, ruslardan yer bulamayız ama.
Nerede yaşıyorsunuz ki İstanbul'da kar var mıydı Mart 'ta geçen yıl. Kalkan bölgesine gelirseniz yardımcı olurum her zaman
oo Şubat ve Mart fena geçti. hatırlamaz mısın haberlerden filan. millet otoyollarda sabaha kadar takılı kaldı.
Haberlere bakamaksm geçen yıl o zamanlar villanın inşaatı yoğunluğu vardı stres vs derken artık rahatım
Nasılsın her şey yolunda mı aklıma sen geldin
teşekkür ederim. sinirliyim açıkcası. hiçbir şeye erişemiyoruz malum. kısıtlama geldi.
buraya girmek için vpnye gerek sanırım. ben bir buraya bir de ekşiye filan girebilyorm. youtube, Instagram ve twitter gitti.
Sorma ya çok fena Whatsapp fena değil gibi sadece geçer umarım yarına kadar
bakalım da bu olaylar büyümesi iyidir. tekrar 2010ları hatırlattı. Taksimden sonra Şişhanede de ayrı bir saldırı olmuş snaırım. Bilgiye erişememek de sinir bozucu. Sizde ne var ne yok. Düzeldi mi havalar
büyümese iyidir.
Durum hakkında konuşmayalım boş ver ulu orta ki özel konuşuyor olsak bile konuşmamayı tercih edelim. Hava bugün gündüz tişört havasıydı akşam artık scooter motor üzerinde eldiven istiyor montsuz da olmuyor
burada yaşayınca tedirgin olmamak imkansız. yarın iş güç var dışarda olacaz tüm gün. tedirginlik hat safhada olur... gece nasıl ısınıyorsunuz peki. oralarda doğal gazın olmadğnı filan duymuştum aslından birinden. gerçi o muğladaydı... güney kesimler tabii. kışın çok soğuk olmasa da illa ki ısınma ihtiyacınız oluyordur.
Çok dikkatli ol lütfen keşke bir süreliğine de olsa yıllık iznin ile gelsen buraları yaşasan. Soba olan evlerde soba klima veya evlere elektrikli pirina ile çalışan kalorifer sistemi yapıyorlar kömür vs ile işlev görüyor
Bir de villalarda alttan ısıtmalı olanlar var, t k p isteğini de kabul edebilir misin rica etsem
Günaydın güzel bir hafta diliyorum zor bir hafta başlangıcı her açıdan