Afedersiniz sağlıkta ayıp olmaz derler, çok panikledim sormam gerekiyor?

Makattan kanamam var sabahtan beri çok değil az ama içeriden geliyor. Saçma sapan yorumlar yapmayın ben normalde kabızdım dün feci. Bugun olmadı ama... Genetik olarak da kanser var. Endişelendim doktora gitmeye korkuyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Afedersiniz sağlıkta ayıp olmaz derler, çok panikledim sormam gerekiyor?
Cevapla