Makattan kanamam var sabahtan beri çok değil az ama içeriden geliyor. Saçma sapan yorumlar yapmayın ben normalde kabızdım dün feci. Bugun olmadı ama... Genetik olarak da kanser var. Endişelendim doktora gitmeye korkuyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Afedersiniz sağlıkta ayıp olmaz derler, çok panikledim sormam gerekiyor?
Kabız olunca olur zorluyordu sonuçta içerde yırtılma oluyor. Hadi ya acile git şimdi geldiyse daha kötüye gitmeden belki kadınsal hastalık blki birinden bulaştı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kabız yüzündendir büyük ihtimalle. Fazla zorlama ile kan gelebiliyor o yüzden endişe etme.
Umarım oyledir ya
Kolonoskopi bile yaptırdım. Büyük ihtimalle kabizliktan olmuştur, ilerde yeniden olursa doktora git. Şimdi onemseme fazla.
Çok acıdı mı? Babamda oldu da soramadım
Daha once yasamistim. Kabiz oldugumda olmustu yine uzun zaman once
Yine kabızlıktan yapmıştır rahat ol.
Makat dar haliyle kabız olunca rahatsız oluyorsun bunun için doktora görün yine, geçmiş olsun.
Neden korkuyorsun ki sağlık bu ya daha kötü bişey varsa kadın doktora muane ol kan tahlili falan ister hemen oranı budama bakmaz yani
Arkadaşım gitmişti, afedersin ama direk parmak sokmuş doktor. Kolostomi felan isterler çok zor
Kolonoskopi*
Cidden mi hadi ya parmak sokmak ne ya endoskopi kolonkoi olurda parmak ne
Işte orada iceride tumor felan varsa ele gelir diye herhalde kontrol amaçlı
Hm ins bişey çıkmaz ya ihmal etme sen git korkulacak bişey yok
Ben kabiz olunca olurdu eskiden hic tekrsr etmezdi ama. Simdi gun boyu geldi. Az once gordum. Baktirmam lazim haklısın
Kabız olunca olur zorluyordu sonuçta içerde yırtılma oluyor. Hadi ya acile git şimdi geldiyse daha kötüye gitmeden belki kadınsal hastalık blki birinden bulaştı
Bence vakit kaybetmeden doktora gitmelisin canım geçmiş olsun
normal kan renginde mi?
Evet normal kan
kabız nedeni ile kılcal damarlarda çatlak olmuştur, zamanla geçmezse yırtılma olmuş olabilir doktora gitmen lazım
Dün kabizdim bugun gun boyu geldi iste cok az ama
Acilden mi gideyim, dahiliye mi
kanama sürekli oluyorsa acil , değilse genel cerrahi.
Tamamdır sagolasin
geçmiş olsun
Tesekkur ederim
anal tromboz hemoroid vakası..
Dışarıdan elime bir şişlik gelmiyor ki
içeride o vakit
Hemoroidse şükrederim. Diger ihtimaller daha kötü
niye korkuyorsun ki
Hemeroid olabilir
Kabızlık sık sık oluyor mu?