Güzel olmayınca sağlıklı olsam ne yazar diye düşünüyorum, haksız mıyım?

hem güzel değilim hem de birsürü kusurum var ben kardeşimden daha sağlıklıyım sağlık sorunları var onun ama aynı şekilde benden bin kat da güzel sonra da gelmiş bana benim de sağlık sorunlarım var kimse kusursuz değil diyor ama sağlık sorunu bence kusur değil güzel olmadıktan sonra ne yapayım sağlıklı olmayı, onun sağlık sorunları var ama güzel sonuçta. güzel olmadıktan sonra sağlıklı olmamın da bir anlamı yok diye düşünüyorum, mesela kardeşim bence benden daha şanslı. haksız mıyım

Güzel olmayınca sağlıklı olsam ne yazar diye düşünüyorum, haksız mıyım?
Cevapla