Çakmak gazı çektim ölürmüyüm veya bağımlılık yaparmı?

5 saniye boyunca çakmak gazı çektim öylesine bakim dedim böyle iğrenç bir şey olduğunu bilmiyordum çektiğim anda heryer pembe oldu ve başım döndü şu an başım sıkışıyor hala ve ağrıyor kalbim öok çok hızlı atmaya başladı şu an 10 dk geçti aradan başım hala ağrıyor ve biraz yorgunum birdaha içersem Allah cezamı versin sizce bağımlısı olmuşmuyumdur bugün ilk defa denedim googlede 1 defa deneyenler bağımlı oluyor falan yazanlar var doğrumu çok korkuyorum
Çakmak gazı çektim ölürmüyüm veya bağımlılık yaparmı?
Cevapla