Arkadaşlar fizigim hakkında pek takıntılı değilim ama her tarafımdan ince duruyorum birazcık daha kilo almalı mıyım sizce? Yoksa yaşıma göre iyi mıdır? Yani almak istiyorum ama alamıyorum bana yardım eder mısınız fitnees işe yarar mı?


bence iyisin. çoğu erkeğin beğeneceği kilodasın ama mesela bana soracak olsan kilo al derim. fakat benim gibi düşünen pek kimse yok. o yüzden almaya çalışma.
Cevap
46Cevap
Bence kilonuz ideal.
Güzelim yaşına göre ideal kilodasın. Bunu kafaya takma. Ama belli ki kilodan kastın vücut hatların. Bunun için acele etme. Bu yaşta geliştirmen gereken tek şey "omuzlarının üzerinde" duruyor.
Sağlık lisesi ogrencisi için güzel bir fizigin var ama yardımcı hemşire çıkman ve atanamamak kötü bir duygu biraz kilo al saglik sektöründe işine yarayacak
Çıtırsın ve fiziğin de iyi. Yaş büyüdükçe daha da oturur bence hatların dolgunlaşır. Daha detay verecektim ama burası uygun değil.
Alma tabi ki. Bir süre sonra ister istemez bir miktar alırsın zaten. Bu halinin kıymetini bil, keyfini çıkart.
Çocuksun.
Hesabını kapat. Derslerine öncelik ver.
Okulda derslerden çok dış görünüşün önemli
Bana göre vücudun harika. Tam istediğim gibi. Ama önemli olan senin ne istediğin. Kendini böyle çekici buluyor musun?
15 yaşında fiziğinin derdine düşeceğine fizik dersinin derdine düşsen...
İyisin bunun için kendini strese sokma , biraz kalcadan al yeter 1 ya da 2 kilo yeter
Evet biraz almalısınız.
Tahmin 5 kilo yeterli olacaktır.
Bence gayet güzelsiniz.
Kilonda yok zaten.
Böyle iyisin
3-4 kg istiyo gibi. Boy kilo indeksin önemli.
Hesabı kapatacağınıza soruyu popüler soru yapmak nedir?
Kız max 12 yaşında
Senin yaşindakiler için normal abim bu. Buyudukçe olgunlaşırsin
Gayet sexsisin etek biraz uzun ama. Tişörtü de bi beden küçük giy
kız reşit değil öyle şeyler demeyin
Abla ne biliyim reşit mi degik mi. Resim atmış yorumladı
alma yasin ilerledikçe istemesen de alacaksın zaten olabildiğince almaktan kaçın
Sakin kilo alma. Fazla da yeme. Hucreler yag tutmayi ogrenmesin. 45misin.
Yaşını bilsem tamamen yorum yapacağım. Biraz zayıf gözüküyorsun.
Kaç yaşındasın?
İdeal gözüküyor gibi ama yaşını bilmeden net bir şey de söyleyemeyiz
Gayet zarifsiniz ve ilerleyen zamanlar da zaten ister istemez kilo alırsınız.
O yaşlarda metabolizma hızlı, göğüs kafesi dar olduğu için gayet normal. Fizikten kastın kıvrımlı olmaksa biraz kilo alabilirsin.
Merhaba Yavrucuğum
Sanırım yaşınız küçük
Hayatta bunca dert varken yaşın gibi küçük şeyleri dert ediyorsun
Yapma.
Bende senin gibiyim bana sen hiç yemek yemiyormusun kilo al diyorlar
Bikac bilgi verebilirim benimle iletişime gelmek istersen
Fitnes kesin işe yarar
Zayıfsın biraz.
Gayet güzelsin, merak etme.
yaş çok küçük duruyo
Yaşın küçük daha kafana göre takıl
18 yaş altı diye bildirdim.
Mükemmel fiizk hiç bozma
Ya yürü git
Evet alll bence sağlığın için ❤️
Yaş 15 gibi
Yani biraz kilo alırsan iyi olur
Kız dediğin ince olur
Fiziğin burada belirgin değil
hmmm çıtı pıtı severim
Çok zayıfsın diyetisyene gittin mi hiç?
Fitness işe yarar minik arkadaşım 🍕
Derslerine odaklan
Almalısın
Hayır!
Zayıfsın biraz
Evet
Tek vurusluk canın var al not y. a
Böyle iyi
15 yaşında mısın
büyüyünce alırsın diye düşünüyorum
10kg al
Spor yap
Evet spor yapmalısın
Yasin kaç senin
İnce olman daha iyi
çok zayıfsın almalısın
Hangi lise bu dhdj
Oxford kwkckkwkc
Ne zamandir lise olmuş Oxford fhdndndd
İyi böyle
çok zarifsin
Citirsinnnn
Bi tık almalısım
Evet almalısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?