Kilo aldığınızda ne tepki veriyor ya da ne yapıyorsunuz?

Ben dün aylar sonra yolda gördüğüm elektronik tartıdan tartıldım ve aşırı kilo aldığımı fakettim kilo aldığımı hissediyordum ama bu kadarını da beklemiyordum çok şaşırdım. Yani üzüldüm ama bazen hayattan o kadar çok bıkıyorsunuz ki kilo almak umrunuzda bile olmuyor sanırım dünyada beni dünyada mutlu eden ve huzurlu hissettiren tek şey yemek yemek olduğu için bu aktiviteden vazgeçemicem. Spor yapmayı da gerçekten hiç sevmiyorum çok zor geliyor. Yürüyüş iyi gelirdi ama yalnız başınıza o da olmuyor. Neyse artık kilolarımızı kabullenicez mecbur. Sadece toplum baskısı sinir bozucu oluyor kilomu aldın oran mı çıktı buran mı çıktı hadsizleriyle karşılaşırsam gerçekten karşılarında nezaketsizler yüzünden nezaketsizleşmiş biriyle karşılaşırlar.
Kilo aldığınızda ne tepki veriyor ya da ne yapıyorsunuz?
Cevapla