Geçici Ölüm veya ÖYD -Ölüme yakın deneyim geçiren oldu mu?

Merhaba arkadaşlar ben bundan 4 sene evvel Büyük bir trafik kazası geçirdim, Şehirlerarası yolda ilerlerken uyuya kalan Koca bir Tır üstüme gelmeye başladı sanırım şoförü uyuya kalmıştı , ondan kurtulayım derken ani bir refleks ile direksiyonu kırdım ve 130 km hızla giderken taklalar atmaya başladım, Kemer takılı olmadığı için araçtan fırladım , düşme acısını hisettim. Daha sonra aniden çok kuvvetli bir ağrı yaşadım sanki karnıma iğneler batırıyorlardı. Daha sonra içimi inanılmaz bir huzur ve mutluluk kapladı, hani sauna ya veya sıcak suya girince içiniz gıdıklanır ya onun on katı bir hoşlantı düşünün. Kendimi yukarıdan izliyordum, o arada yoldan gelen geçenler bağırışıyorlardı. Birden çok kuvvetli bir ışığa doğru inanılmaz hızlarda ilerlediğimi gördüm ve o an öldüğümü anladım. Rahmetli Dedem ile Annaannemi , 8 Sene önce kaybettiğim abimi, ve 4 sene önce kaybettiğim çok samimi arkadaşım Mustafayı gördüm. Bana hitaben "Demek sen de geldin" dediler. Ölümün hiç te kötü birşey olmadığını söyledim çok huzurlu olduğumu, cevabını alamadan inanılmaz acı ve ıstıraplar ile gözümü açtım. Kalp masajı ile hayata döndürülmüştüm. O an içimi büyük bir hüzün kapladı , o muhteşem güzellikleri anlatmam imkansız. Hayata döndüğüm için inanın mutlu olamadım. Bu durumdan çok etkilendiğim için piskolojik destek bile aldım. Şimdi merak ediyorum benimle aynı durumu daha önce yaşamış olanlar var mı? Samimi cevapları bekliyorum
Ölümün çok kötü olduğunu düşünüyorum
Ölen insanın Huzura kavuştuğuna inanıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Geçici Ölüm veya ÖYD -Ölüme yakın deneyim geçiren oldu mu?
Cevapla