Polikistik over hastasıyım. Bu yaşıma kadar yediğim şekerin haddi hesabı yok. Şu saatten sonra ne yaparsam şeker hastası olmam?

Doğum kontrol hapı kullanmak zorunda mıyım? Genelde anlamda protein ve calsiyum ağırlıklı besleniyorum. Hayvansal gıda seviyorum. Ama canım çekince kutu dondurma da bitiriyorum. Pasta da.. Bikaç bisküvi de..
Polikistik over hastasıyım. Bu yaşıma kadar yediğim şekerin haddi hesabı yok. Şu saatten sonra ne yaparsam şeker hastası olmam?
Cevapla