Burun estetiği sonrası içinde fazla kabuklanma var dün burnum kanadı?

Dikişlerin olduğu yere girmiş sanırım tampon. Silikon tampon değildi. Çat diye bir ses geldi doktor kanama olabilir dedi oldu da. Onun akşamı kabukları oksijenli su ile temizlerken de kanadı ufak beze gibi bir şişlik var içeride ucu beyazımsı. Sanırım tamponu çekerken dikişin uç kısmı söküldü kanamaya neden oldu. Diğer burun kanadına baktım doku sağlam herhangi bir yara yok. İyileşmesi için sprey tarzı bir şey yazmadı sadece ağızdan antibiyotik alıyorum Fucidin diye bir krem vermiş ama burun içine sürülmemelidir yazıyor güvenemedim ve sürmedim iltihap giderici bir krem aslında riske atamadım. Cuma günü kontrol var o et parçasının kabarması ve ucunun beyaz olması beni kötü etkiledi bir şey olur mu korkusu var bilemiyorum. Dikişlerin olduğu yerde fazlaca kabuk birikmiş enfeksiyon riski çok yüksek bir zaman şu an. Burnumu nasıl temizlemeliyim? Her şeyi de süremiyorum :(
Güncellemeler
+1 yıl
Aileme sağlık ocağına gidip dikişlere bir baktırsam mı enfeksiyon var mı diye dedim ellettirme falan dedi ne yapıcam bilmiyorum
Burun estetiği sonrası içinde fazla kabuklanma var dün burnum kanadı?
Cevapla