Dikişlerin olduğu yere girmiş sanırım tampon. Silikon tampon değildi. Çat diye bir ses geldi doktor kanama olabilir dedi oldu da. Onun akşamı kabukları oksijenli su ile temizlerken de kanadı ufak beze gibi bir şişlik var içeride ucu beyazımsı. Sanırım tamponu çekerken dikişin uç kısmı söküldü kanamaya neden oldu. Diğer burun kanadına baktım doku sağlam herhangi bir yara yok. İyileşmesi için sprey tarzı bir şey yazmadı sadece ağızdan antibiyotik alıyorum Fucidin diye bir krem vermiş ama burun içine sürülmemelidir yazıyor güvenemedim ve sürmedim iltihap giderici bir krem aslında riske atamadım. Cuma günü kontrol var o et parçasının kabarması ve ucunun beyaz olması beni kötü etkiledi bir şey olur mu korkusu var bilemiyorum. Dikişlerin olduğu yerde fazlaca kabuk birikmiş enfeksiyon riski çok yüksek bir zaman şu an. Burnumu nasıl temizlemeliyim? Her şeyi de süremiyorum :(
Güncellemeler
+1 yıl
Aileme sağlık ocağına gidip dikişlere bir baktırsam mı enfeksiyon var mı diye dedim ellettirme falan dedi ne yapıcam bilmiyorum
Burun estetiği sonrası içinde fazla kabuklanma var dün burnum kanadı?
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
1
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Git bi baktır bu iş şakaya gelmez o kdr amleiyat olmuşsun yani şeklindr bi tuhaflık okmasın sonra ve sana sorcam bende istiyorum burun estetiği nasıl zor mu çok ağrıyo mu?
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Anestezi uzmanı arkadaşıma sordum kremi kullan ihmal etme kapanır o dedi burun ameliyatlarına sık giriyormuş içinin fotoğrafını da attım kapanır dedi. Burun ameliyatı başlarda zor ağrı yok genel anestezi uygulanıyor bilinç kapalı. İlk saatlerde anestezi etkisiyle uyku çok oluyor 1 hafta sıvı gıdalar gerekiyor ilk 3 gün kanla karışık sıvı geliyor bu burnun doğal tepkisiymiş korkmaya gerek yokmuş. Altına gazlı bez koyuluyor kan aksın diye. O esnada tampon var burun kasılıyor dışarda da plastik alçı var oynatmamak gerekiyor sağa sola yatmak yasak 2 yastıkla 2 hafta kadar yatmak ve 6 ay burnu darbelerden korumak gerekiyor. Hatta hayatın boyunca korumak lazım ama en çok 6 aylık süreçte kemik oturmadığı için deformasyon oluşması an meselesi. Onun dışında tampon çıkınca dikiş bölgesinde kabul birikiyor temizleme suyu verirse kullanıyorsun yoksa krem vs iş görüyor zaten antibiyotik de koruyor burnunda desteklenen alan yoksa birikinti olan yerden parçalar alınıp boş bölgeye naklediliyor eğer çok boşluk varsa burun güçsüzse kulaktan da kıkırdak koyuluyormuş öyle okumuştum ağrı yok ilk gün hafif sızlama oluyor o da çok zor bir süreç değil. Alçı çıkana kadar sıcak duş yasak anca saç ve vücut yıkanabilir saçı kuaförün yıkadığı tarzda yıkamak gerekiyor ben kendi başıma hallettim bunu. Kemik eğriliği ve kemerde fazlalık, et büyümesi vardı onarıldı bakalım ilerleyen süreçte burnum ne tepki verecek bu arada burun zor ödem atan bir yer olduğu için aynı zamanda yaralardan dolayı enfeksiyona açık haliyle toz ve pisliğin biriktiği yer o nedenle çok bakım istiyor sigara dumanından kaçmak solumamak gerekiyor tampon varsa içmemek gerekiyor
Oha cok tessekür ederim uzun uzun detayina kdr anlattığın için💕 umarım bi şey olmamıştır garanti amaçlı yinede gidebilirsin istersen ve bende devlette yaptırmak istiyorum fiyatı baya az çekti ama hiç bakamdı daha belki ona göre değişir sen nerde yaptırdın benim burnum çok zor bi burun değil hafif kemik gibi çıkıntı var o düzlenecek ve burun ucum daraltılmasını istiyorum hem kafamı yere koyunca burnun tıkanıyo onu da halleder belki cevaplarsan sevinirim💕
Ona minik operasyon yaparlar kapalı ameliyat tercih edilebilir lokal anestezi yapılabilir eğer zorlayacak bir durum olursa genelde açık ameliyat da yapılabilir ben özel İzmir Ekol Hastanesi'nde yaptırdım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Git bi baktır bu iş şakaya gelmez o kdr amleiyat olmuşsun yani şeklindr bi tuhaflık okmasın sonra ve sana sorcam bende istiyorum burun estetiği nasıl zor mu çok ağrıyo mu?
Anestezi uzmanı arkadaşıma sordum kremi kullan ihmal etme kapanır o dedi burun ameliyatlarına sık giriyormuş içinin fotoğrafını da attım kapanır dedi. Burun ameliyatı başlarda zor ağrı yok genel anestezi uygulanıyor bilinç kapalı. İlk saatlerde anestezi etkisiyle uyku çok oluyor 1 hafta sıvı gıdalar gerekiyor ilk 3 gün kanla karışık sıvı geliyor bu burnun doğal tepkisiymiş korkmaya gerek yokmuş. Altına gazlı bez koyuluyor kan aksın diye. O esnada tampon var burun kasılıyor dışarda da plastik alçı var oynatmamak gerekiyor sağa sola yatmak yasak 2 yastıkla 2 hafta kadar yatmak ve 6 ay burnu darbelerden korumak gerekiyor. Hatta hayatın boyunca korumak lazım ama en çok 6 aylık süreçte kemik oturmadığı için deformasyon oluşması an meselesi. Onun dışında tampon çıkınca dikiş bölgesinde kabul birikiyor temizleme suyu verirse kullanıyorsun yoksa krem vs iş görüyor zaten antibiyotik de koruyor burnunda desteklenen alan yoksa birikinti olan yerden parçalar alınıp boş bölgeye naklediliyor eğer çok boşluk varsa burun güçsüzse kulaktan da kıkırdak koyuluyormuş öyle okumuştum ağrı yok ilk gün hafif sızlama oluyor o da çok zor bir süreç değil. Alçı çıkana kadar sıcak duş yasak anca saç ve vücut yıkanabilir saçı kuaförün yıkadığı tarzda yıkamak gerekiyor ben kendi başıma hallettim bunu. Kemik eğriliği ve kemerde fazlalık, et büyümesi vardı onarıldı bakalım ilerleyen süreçte burnum ne tepki verecek bu arada burun zor ödem atan bir yer olduğu için aynı zamanda yaralardan dolayı enfeksiyona açık haliyle toz ve pisliğin biriktiği yer o nedenle çok bakım istiyor sigara dumanından kaçmak solumamak gerekiyor tampon varsa içmemek gerekiyor
Oha cok tessekür ederim uzun uzun detayina kdr anlattığın için💕 umarım bi şey olmamıştır garanti amaçlı yinede gidebilirsin istersen ve bende devlette yaptırmak istiyorum fiyatı baya az çekti ama hiç bakamdı daha belki ona göre değişir sen nerde yaptırdın benim burnum çok zor bi burun değil hafif kemik gibi çıkıntı var o düzlenecek ve burun ucum daraltılmasını istiyorum hem kafamı yere koyunca burnun tıkanıyo onu da halleder belki cevaplarsan sevinirim💕
Ona minik operasyon yaparlar kapalı ameliyat tercih edilebilir lokal anestezi yapılabilir eğer zorlayacak bir durum olursa genelde açık ameliyat da yapılabilir ben özel İzmir Ekol Hastanesi'nde yaptırdım
Normal