
Doktora gittim geçen ay mide rahatsizliklarimdan, gluten ve laktoza karşı alerjim olduğunu tuketmemem gerektiğini söyledi bu da gidalarin yüzde 70 ini kapsiyor zaten napcam bilmiyorum...
Boğazıma da düşkünüm.
73 kiloyum

Doktora gittim geçen ay mide rahatsizliklarimdan, gluten ve laktoza karşı alerjim olduğunu tuketmemem gerektiğini söyledi bu da gidalarin yüzde 70 ini kapsiyor zaten napcam bilmiyorum...
Boğazıma da düşkünüm.
73 kiloyum
Hemen çözümünü söylüyorum kendine 2 hafta süreç ve tatlı ve gluten içermeyen beslenme içerisine bağırsak metabolizma bozukluk sebebi bizlere ezbere yaşayan insanlarız önce metabolizmayı eğitmek gerek aynı beyin sağlıklı beslenmek diyet altında geçmesi başlı başına saçma böyle bir şey yok toplumca habidi gırtlak için yaşıyoruz bedeni ve ruh sağlığı bozmaya meyilli insanlarız bu yüzden metabolizmayı eğitmek şart
Cevap
22Cevap
Bende de var kilo bayagi ben de yemegi seviyorum yapacagin sey kilo vermek dikkat edeceksin benim durumlar karisik oldugu icin su anda veremiyorum
Valla gluteni falan bilmem ama ben tenini çok beğendim ve etli butlu kadın sevdiğimden bana çok hoş geldi..
Eşin olsam asla şikayet etmezdim. Ama illa kilo vermek istiyorsan destekçin olurdum tabi :)
Yaş kaç?
Bisküvi çikolata vs hazır gıdalardan uzak durmalısın galiba eğer alerjin varsa
Boğazına düşkün olman sağlığını etkiliyor, sağlıklı bir hayat sürüp sevdiğin şeyleri yapmak mı yoksa boğazına yenik düşüp her şeyden mahrum kalmak mı?
Gluten alerjisi bağırsaklarında ve boynunda kramplarına neden olmuyorsa tüketmen hayat kaliteni çok fazla etkilemez.
tatlı bir göbek bence ama hamile olmadığına emin misin :D
Biraz zor bir beslenme çeşidi ama yapılmayacak bir şey değil geçmiş olsun
Sanırım benim de 40 kg olup göbüsümün sismesi bundan
bira göbeği gibi olmuş. tut kendini yeme ara öğünde diyet büsküvi ye
Yanlış anlama beni göbeğin çok güzel görünüyor
maşallah :D seninle yatanla erkekle yatmış gibi hissidiyormu
Bira göbeği mi hamile göbeği mi yoksa kilo mu gaz mı ne buu çok değişik duruyor😃
Allah sağlık sıhhat afiyet versin.. verirsin inşaallah
Valla zor bir beslenme şekli kolayliklar dilerim
Bu arada kötü durmuyor hahah 😂
Tenin guzel gobek de cok kotu durmamis ama
Geçmiş olsun hamile 🤰 sandım
Hey maşallah göbüşee bak hamile gibi🤰🥵
Aboooo dlağxğcpvklaşs bu neee
Doblonuz da var mı meraktan sordum
Acı çehre kullan doğal cozum
Memelerde sarmıştır kesin
O kadar kötü değil.
Sıkıntı bilemiyorum
Yemicen sorun çözüldü
Doğum ne zaman?
Gecmis olsun
Çok geçmiş olsun
Boy neki
😐😅😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?