Devlette hemşireyim çok hastayım istirahat raporu nasıl alabilirim?

Arkadaşlar Pazartesi günü erkenden işe gitmem lazım Ve gerçekten çok hastayım işe nasıl gideceğimi bilmiyorum 10 aydır çalışıyorum ve hiç rapor almadım şimdi nasıl alabilirim Çünkü gerçekten iyi değilim

Devlette hemşireyim çok hastayım istirahat raporu nasıl alabilirim?
Cevapla