Selamlar,
Üç yıldır devam eden terapi sürecimin sebepsiz ve saçma sapan bir şekilde sonuna geldim. Oldukça üzücü bir deneyim oldu benim için. Şimdi kendimi üç yıl öncesindeki gibi boşlukta hissediyorum. Neden böyle hissettiğimi anlayabiliyorum ancak o kadar çok dinamik var ki hepsi birbirine giriyor. Kafam karmakarışık oluyor. Yıllar sonra ilk defa uzun süreli bir depresif ruh haline büründüm. Sanki benim suçummuş gibi de hissediyorum. Midem bulanıyor bunları düşünürken aslında. Neyse, çok da uzatmak istemiyorum.
Bunun beni ne kadar üzdüğünü anlattığımda "Hayırlısı olsun." moduna sokmayacak, mümkünse online bir terapist arıyorum. Terapistle olan sorunumu başka terapistle çözmeye çalışmam da midemi bulandırıyor.
İMDAT
#terapi #depresyon #terapist
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Onerim yok da burada geziyo eli cukunde cakma terapistler onlara dusme aman :D umarim bulursun
Valla kardeşim zaten üzülüyorum bu mevzuya, üzülmeme daha çok üzülüp sinirleniyorum. Vallahi alırım hıncımı herhalde ağlaya ağlaya :D
Onceki surec neden oyle sona erdi? Ozel degilse
Valla ben de anlamadım. Müsait zamanlarımız uyuşmamaya başladı benim işe güce başlamamdan dolayı. Bu yüzden sabit gün ve saatlerimiz artık sabit olmamaya başladı. Sonra seans için haber vereceğini söylediği zamanda yazmayıp beş gün sonra her şey çok yolundaymış gibi yazdı. Daha önce bin kere online seansların verimli olmadığını söylerken bir anda işine gelmeyince herhalde online yapalım dedi. Ben de cevap vermedim, bitti gitti öyle. Bir daha ne arama ne sorma. İhmalkar ve umarsız bir davranıştı, üzücü oldu o yüzden. Neyse, bundan sonra böyle aksaklıklara mahal vermeden online devam edecek düzgün bir terapist bulsam kafayı toplarım gibi.
Hic anlamam cahilce fikrimi soyleyeyim online olmasa daha makul bence. Bir de kendini ne guzel ifade ediyosun cok bi problemin kalmamis gibi..
Bu konuyla ilgili kafamdaki karışıklığı çözebileceğim birkaç seans bile yeter gibi ve süreç uzayacak olursa gidip gelmek zor olacak çünkü çok uzun saatler çalışıyorum. O sebeple online olması daha iyi olabilir şimdilik. Görüşün için çok teşekkür ederim bu arada
Anladim umarim sana iyi geleni bulursun. Ben tesekkur ederim vakit ayirip uzun uzun yazdigin icin
Online yok diye biliyorum ya
Yapanlar var ya hatta uygulama varmış bununla ilgili. Terappin diye bir uygulama buldum oradan bakacağım bu akşam.
ücretsiz yardım ederiz
Online terapi için öneri istedim başka bir talebim yoktu. Neyse, buldum zaten.
Bu konuda size detaylıca yardımcı olabilirim
Teşekkür ederim, özelden gelen bir tavsiyeyle Terappin diye bir uygulama buldum, orada başlayacağım.
Detaylı anlatırım ama buraya pek girmiyorum, instagramın varsa ver ordan napcağını detaylıca anlatırım. Merak etme fake hesap versende olur.
Başladım zaten Terappin'de ama çok yardımcı olmak istiyorsanız bi uygulama içeriğine bakıp fikir paylaşabilirsiniz. Enver Sarı ile görüşüyorum, ona da bir bakıp değerlendirirsiniz belki tekrar aynı şeyi yaşamak istemiyorum çünkü
Yardımcı olabilirim
Teşekkür ederim, buldum.
ben terapistim
Terappin uygulamasından devam edeceğim.
Buraya böyle ciddi şeyler yazmayin bence
Neden ki
Ben yardımcı olayim