Ben sağlıklı beslendiğim zamanlarda kendimi çok mutlu hissediyorum. Size de aynısı oluyor mu?


Vücudun ve ruhun hiçbir eksiklik hissetmez. Sağlıklı beslenme vücuda etki ettiği kadar ruha da etki eder. Bu yüzden mutlu oluyorsun. Aynen devam :)
Son birkaç aydır sağlıklı ve dengeli beslenmeye çalışıyorum, öyle beslendiğimde içim rahat oluyor. Sağlıksız şeyler tabii ki yiyorum ancak rahatsız oluyorum.
Cevap
10Cevap
Evet bende yeterli uyuduğum zaman ya da sağlıklı beslendiğim zaman mutlu oluyorum
@Bikız99 cipsle daha mutlu olduğum doğrudur 😀 özellikle Ruffles ise :)
😀😀🤦♂️ ben cips istiyorum çikolata istiyorum püskevittt istiyorum
😀😀off off
Ben zaten taş gibiyim 😀😎
😀😀😀
Aynen sabah sporumu yapıp gün boyu hafif ve sağlıklı şeyler yediğim zaman çok iyi hissediyorum
Kesinlikle hissediyorum. Yaşadığını anlamak gibi bir duygu veriyor bana.
Abur cubur bıraktığımdan beri sağlıklı hissediyorum kendimi.
Genelde sebze ve meyve ağırlıklı olunca güzel oluyor rahat oluyor insan çok yiyince ağırlaşoyorsun
hayır tam tersi olunca mutlu oluyorum
Ayy ömür mü geçer öyle
Evet insana bir sağlık enerji hafiflik geliyor
Bende sağlıklı beslenemiyorum yaaa
Ne zamandan beri?
Evet vicdanım rahat oluyor sporumu da yapınca
Evet ve spor yapınca👍
Bn de öyleyim cidden ve insan güzelleşiyor
fotoğraf açıklayıcı olmalı mı
Evet
Bence psikolojikle alakalı
Oluyor
Evet ya
Hayir
hayır
Oluyor
Hayir
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?