Arkadaşlar 5 ay öncesi kanal tedavisi oldu dişime bunca zamandır bir şey yoktu devamı aşşağı da?

Çay içince sızlamaya başladı dişime tıklayınca da ağrı yapıyor onun haricinde bir şey yok sizce sorum dolguda mı? Yoksa kanal tedavisi mi olmadı? Bu durum gibi başına gelen oldu mu?
Arkadaşlar 5 ay öncesi kanal tedavisi oldu dişime bunca zamandır bir şey yoktu devamı aşşağı da?
Cevapla