Kadınların salgıladığı gazların faydalı olduğu söyleniyormuş :D, siz ne düşünüyorsunuz?

Kadınların salgıladığı gazların faydalı olduğu söyleniyormuş :D,  siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınların çıkardığı gazda daha fazla hidrojen sülfit bulunduğu için de bunların koklanmasında sağlığa olan faydaları daha fazladır. Ben demiyorum bilim diyor😂
Kadınların salgıladığı gazların faydalı olduğu söyleniyormuş :D, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla