Kadınların çıkardığı gaz faydalıymış. Bu bilgi bundan sonraki yaşamınızda neyi değiştirir?

Kadınların çıkardığı gaz faydalıymış. Bu bilgi bundan sonraki yaşamınızda neyi değiştirir?
Kadınların çıkardığı gaz faydalıymış. Bu bilgi bundan sonraki yaşamınızda neyi değiştirir?

Evet arkadaşlar çok ilginç bir açıklama ile karşınızdayım. Belki duyanlarınız olmuştur. Ama ben haberi yeni gördüm. Gaz problemi olanları çok rahatlatacak bir açıklama geldi. Bağırsak gazı koklamak sağlığa faydalıymış :) Evet yanlış okumadınız. Hatta kadınların çıkardığı gaz daha faydalıymış. :) Yaşa ki neler duyasın böyle bir şey olsa gerek.

Açıklama Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta'dan geldi."Toplum içinde gaz çıkarmak bütün kültürlerde ayıp sayılır. Oysa gaz çıkarmak tıpkı hapşırmak, hıçkırmak, geğirmek gibi fizyolojik ve kaçınılmaz bir olaydır ve ayıp olamaz. Mesele sesten ziyade koku ise yine de endişe duymamak gerekir. Çünkü bağırsak gazında bulunan Hidrojen Sülfit, hücrelerin mitokondri adı verilen enerji santrallerinin DNA'larının korunmasında son derece önemli bir etkiye sahiptir.

Kadınların çıkardığı gazın faydası daha çoktur
Kadınların çıkardığı gazda daha fazla Hidrojen Sülfit bulunduğu için de bunların koklanmasının sağlığa faydaları daha fazladır. Hayır şaka yapmıyorum. Bağırsak gazı koklamanın kanser, felç, kalp krizi, diyabet, artrit ve bunamayı önleyebileceğine dair bilimsel araştırmalar vardır.”

Haber Linki

Kadınların çıkardığı gaz faydalıymış. Bu bilgi bundan sonraki yaşamınızda neyi değiştirir?
Cevapla