İnsanın canının sürekli şekerli şeyler çekmesi bir hastalığın belirtisi midir?

Bu aralar canım çok şekerli şeyler istiyor. Nutella olur, tutku olur, kakao olur. İnternette araştırdım bunun sebebi beyindeki serotonin eksikliği, magnezyum eksikliği, insülin eksikliği vs. gibi nedenlerden oluyormuş. Sizce nedendir bu sorun?

İnsanın canının sürekli şekerli şeyler çekmesi bir hastalığın belirtisi midir?
İnsanın canının sürekli şekerli şeyler çekmesi bir hastalığın belirtisi midir?
Cevapla