Bu aralar canım çok şekerli şeyler istiyor. Nutella olur, tutku olur, kakao olur. İnternette araştırdım bunun sebebi beyindeki serotonin eksikliği, magnezyum eksikliği, insülin eksikliği vs. gibi nedenlerden oluyormuş. Sizce nedendir bu sorun?

Bu aralar canım çok şekerli şeyler istiyor. Nutella olur, tutku olur, kakao olur. İnternette araştırdım bunun sebebi beyindeki serotonin eksikliği, magnezyum eksikliği, insülin eksikliği vs. gibi nedenlerden oluyormuş. Sizce nedendir bu sorun?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Mutsuzluk ya da stres belirtisi olabilir
Şeker, 'Mutluluk hormonu' olarak bilinen serotonin hormonunun salgılanmasını tetikliyor.
Yani doktor olmadığım için babamla ilgili net bir cevap veremiyorum ama şekerle ilgili bir sıkıntı olabilir doktora görünmekte fayda var.
Diyabet başlangıcı olabilir dostum. Bir dahiliye randevusu ile kan tahlili yaptırılabilir.
Kan tahlili yaptırman lazım
Olabilir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!