Kaygılarımızı deftere yazsak iyi mi olur kötü mü olur?

bu takım bilgileri bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi

Kaygılarımızı deftere yazsak iyi mi olur kötü mü olur?
Cevapla