Günaydın arkadaşlar benim gibi uykusuzluktan iş yerinde uyuklayan var mı :)?

dün gece çok geç döndüm eve, 3 saatlik uykuyla işe geldim. her an uyuyakalabilirm :) Hepinize sağlıklı, bereketli, mutlu bir gün dilerim.

Günaydın arkadaşlar benim gibi uykusuzluktan iş yerinde uyuklayan var mı :)?
Cevapla