Antibiyotiğin ise yaramadığı zamanda başka antibiyotik kullanmak ne kadar mantıklı?

Dişimde kökte iltihap varmış, sefaleksin yazdı, 16 adet bitirdim sabah akşam, 2gun sonra gittim apse kurumamis aynı duruyor, şimdi de augmentin (amoksisilin) yazdı. Ona başladım. Ya maden sefaleksin ise yaramicakti niye yazdı yani? Boş boşa zehirliyorlar beni. 😤

Antibiyotiğin ise yaramadığı zamanda başka antibiyotik kullanmak ne kadar mantıklı?
Cevapla