Bebekken havale geçirdim bu yüzden bende bir sorun varmıdır?

bebekken havale geçirdim etrafımdan bazı kişiler havale geçirenlerin aklı bozuk oluyor diyor bu dogrumu kendimden bahsedeyim bogaz içi üniversitesini kazandım boyum 1.95 lisanslı sporcuyum yüzme ile ugraşıyorum norolojiden film çekildim beynimde bir sorun çıkmadı ama bu havale geçirenler hakkında söylenenler benim moralimi bozuyor kişilik olarak asosyal bir insanım havale beynime etki sizce etmişmidir beyin emarı çekildim bir şey çıkmadı havale geçiren daha var mı bu sitede?

Bebekken havale geçirdim bu yüzden bende bir sorun varmıdır?
Cevapla