Yandan yedim gazım var. Üç yaşında kızım var. Napıcam ben :( ?

detayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


Yandan yedim gazım var. Üç yaşında kızım var. Napıcam ben :( ?
Cevapla