Sağlık Sizin de durup dururken tansiyon ölçtürme perileriniz geliyor mu? BlueMarshmellow Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Sizin de durup dururken tansiyon ölçtürme perileriniz geliyor mu? Benim çok hoşuma gidiyor :D Sizin de durup dururken tansiyon ölçtürme perileriniz geliyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. Ben pek yapmıyorum 0 0 Yorumla
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Ara sıra ölçüyorum her ihtimale karşı ama uzun zamandır ölçmedim 0 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Düşük tansiyonum var iyi hissetmediğimde bi bakıyorum ondan mı diye… bi şey yaptığımdan değil gerçi de… 0 2 Yorumla BlueMarshmellow +1 yıl :) içimiz rahatlıyo Yorumla _Queenn_ +1 yıl Evet kesinlikle öyle :) Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Ayda bir kere falan yaparım onda da hep düşük çıkar tabi boşuna kararmıyor gözlerim. 0 1 Yorumla BlueMarshmellow +1 yıl Benim de başım dönüyor arada hemen ölçerim Yorumla
Ildır35 Takip Et Xper 7 Yaş: 56 , eic 96% +1 yıl Gelsin çünkü yüksek tansiyon, fazla şeker böbrek yetmezliği yapıyor. 0 1 Yorumla BlueMarshmellow +1 yıl evet kesinlikle Yorumla
Thekirschee Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Hayır ya kolum çook acıyo zaten zayıfım kolum patlıcakk gibi oluyo djhdhdhd😄 0 1 Yorumla BlueMarshmellow +1 yıl hahah seviyorum ya o hissi Yorumla
asilkadin06 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 95% +1 yıl Su sıralar evet tansiyonum düşüyor sürekli limonlu su içiyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Tansiyon yüksekliği yaşayan biriyim o yüzden düzenli ölçüyorum, ne zaman ölçsem evde kim varsa sırayla ölçüm yapılıyor ahdhahdjsufsueueh 0 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Hiç gelmiyor, genciz daha dur 0 1 Yorumla BlueMarshmellow +1 yıl :D bence de doğru Yorumla
Ériceirả Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Hayır hiç aklıma gelmiyor. Sanırım yaşım ilerledikten sonra bu periler gelebilir😂 0 1 Yorumla BlueMarshmellow +1 yıl olabilir :D Yorumla
_sencenasıl_ Takip Et Master Yaş: 40 , eic 61% +1 yıl Sağlık konusunda 904 cevap paylaştı. sadece 1 kere ölçtürdüm 0 2 Yorumla BlueMarshmellow +1 yıl Ne zamandı Yorumla _sencenasıl_ +1 yıl 6 ay önce Yorumla
Çiçekaçmayankaktüs Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Hayır 0 2 Yorumla BlueMarshmellow +1 yıl hiç ölçtürdün mü Yorumla Çiçekaçmayankaktüs +1 yıl Bir kere ölçtürmüştüm, çok gıcık bir şey ya sevemedim ben Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben pek yapmıyorum
Ara sıra ölçüyorum her ihtimale karşı ama uzun zamandır ölçmedim
Düşük tansiyonum var iyi hissetmediğimde bi bakıyorum ondan mı diye… bi şey yaptığımdan değil gerçi de…
:) içimiz rahatlıyo
Evet kesinlikle öyle :)
Ayda bir kere falan yaparım onda da hep düşük çıkar tabi boşuna kararmıyor gözlerim.
Benim de başım dönüyor arada hemen ölçerim
Gelsin çünkü yüksek tansiyon, fazla şeker böbrek yetmezliği yapıyor.
evet kesinlikle
Hayır ya kolum çook acıyo zaten zayıfım kolum patlıcakk gibi oluyo djhdhdhd😄
hahah seviyorum ya o hissi
Su sıralar evet tansiyonum düşüyor sürekli limonlu su içiyorum
Tansiyon yüksekliği yaşayan biriyim o yüzden düzenli ölçüyorum, ne zaman ölçsem evde kim varsa sırayla ölçüm yapılıyor ahdhahdjsufsueueh
Hiç gelmiyor, genciz daha dur
:D bence de doğru
Hayır hiç aklıma gelmiyor. Sanırım yaşım ilerledikten sonra bu periler gelebilir😂
olabilir :D
sadece 1 kere ölçtürdüm
Ne zamandı
6 ay önce
Hayır
hiç ölçtürdün mü
Bir kere ölçtürmüştüm, çok gıcık bir şey ya sevemedim ben
Gelmiyor
yooo