Sağlık sistemindeki insanların yoğun çalışma temposu yüzünden sağlıksız yaşaması kadar büyük bir saçmalık olabilir mi?

Yemek yiyecek vakit olmaz düzenli beslenmen imkansız, stresten kaçmak için çare ararsın alkol sigara kullanmaya başlarsın, uzun saatler nöbette uyanık ve enerjik kalabilmek için sürekli saçma enerji kaynaklarına yönelirsin sağlığını riske atıp 🤦🏼‍♀️

Sağlık sistemindeki insanların yoğun çalışma temposu yüzünden sağlıksız yaşaması kadar büyük bir saçmalık olabilir mi?
Cevapla