Arkadaşlar hangi doktora gitmeliyim bu belirtiler için? Ayrı ayrı doktorlara mı?

Birkaç gündür sol göğsümde ağrı var. Omuz hizamdan başlıyor kaburgamın 3-4 parmak altına kadar. Sırtıma da vuruyor biraz ağrısı. Sürekli ağrımıyor arada zonkluyor gibi. Bazen de birden bıçak sağlanır gibi ağrıyor.

Bir de sağ bacağım ağrımaya başladı. Yani nasıl anlatsam tüm sağ bacağım ve sağ dizim aşırı huzursuz sanki parmaklarınızı çıtlatmak istersiniz de yapamazsınız ya onun gibi. Ve bu ağrı yapıyor.

Hangi bölüme gitmem lazım?

Güncellemeler
+1 yıl
Hani göğsümde ağrıyan yer neresi bilmiyorum yani kalbim mi yoksa ciğerlerim mi bilmiyorum. O yüzden göğüs hastalıklarına gitsem direkt olmaz mı?
Arkadaşlar hangi doktora gitmeliyim bu belirtiler için? Ayrı ayrı doktorlara mı?
Cevapla