21 yaşındayım kanser olduğumu öğrendim ailem çok üzüldü ben pek üzülmedim hatta kendime güldüm normal miyim 😄?

Uzun zamandır aşırı yorgunluk vardı kan verdim ve bütün değerlerim çok düşük çıktı doktor araştırılması lazım dedi ve lenf kanseri olduğumu öğrendim kendime gülüyorum vay be dedim

21 yaşındayım kanser olduğumu öğrendim ailem çok üzüldü ben pek üzülmedim hatta kendime güldüm normal miyim 😄?
Cevapla