İyi günler Büşra Hanım. Sinirsel olarak bir bozuklugum mu var?

İyi akşamlar Büşra Hanım. Ben 21 yaşındayım. Öncelik olarak gündelik hayatımda çok fazla takıntısı olan bir insanım. Mesela birisiyle konuştuğum zaman yanlış bi kelime söylediysem o an bu geçip gitmiş bile olsa tüm gün buna takılıyorum ve bunun için üzülüyorum bu sadece o gün için değil bazen 2 3 gun sürüyor ve aylar sonra tekrar aklıma geldigi zaman yine uzun uzun bunun üstüne düşünüp üzülüyorum. Karşımdaki insana da uzun uzun açıklama yapma hissi duyuyorum alındığını düşünerek. Sadece bu kadar da degil sürekli bi onaylanma isteğim var bir şeyi doğru bile bulsam biri beni onaylamadan o işi yapamıyorum. Kendimi çoğu zaman altta görüyorum yaptığım her şey yanlışmış ve benim dışımdaki insalar doğruymuş gibi. Kafamda bir sürü düşünce var ve bunları durduramıyorum dusuncukce karamsar oluyorum moralim bozuluyor. Hayata karşı bi enerjim yok sadece uyumak ve yatmak istiyorum çevremde cıvıl cıvıl insanları gördükçe üzülüyorum bende öyle olmak istiyorum ama olmuyo. Lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz en azından nasıl bir yol cizecegim konusunda.

İyi günler Büşra Hanım. Sinirsel olarak bir bozuklugum mu var?
Cevapla