Doktorun demesi gerekirdi kontrol altında tutup tutmaman. Bence kontrol edilmesi gerek.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
iyi huylu dedi ilac ta vermedi ilaçlık bir durum yok ağrı kesici yazarım ancak oda evinde vardır, keyfi istersen rahatsız ederse ameliyat olursun dedi okadar
Yaptığım araştırma sonucu, insanların %8-15'inde sinüs kisti varmış, yani her 10 kişiden 1inde sinüs kisti bulunurmuş. İyi huylu olduğu için, diğer organlara yayılması ya da büyümesi gibi bir tehlike yokmuş. Ama şöyle bir şey var, benim de tiroitlerimde nodül var, iyi huylu dendi ama her 6 ayda bir kan ve ultrason veriyorum ege üniversitesine. Yani demem o ki, korkulacak bir şey yokmuş ama yine de tedbiri elden bırakmamak lazım.
En İyi Cevaplar