Sağlık Jinekomasti (erkekte meme büyümesi) var mı bende sizce? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Jinokomasti:erkekte meme büyümesi , aşırı meme olması var mı bende sizce? Güncellemeler+1 yıl Güncell Jinekomasti (erkekte meme büyümesi) var mı bende sizce? Cevapla Erkek Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
benyarımkaldım Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl kilodan knk bu, tam jinekomasti değil. hemen hemen herkeste var bu. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl ZAYİFLASAM GÖGÜS KASI YAPSAM GIDERMI Yorumla benyarımkaldım +1 yıl BÜYÜK İHTİMALLE GİDER Yorumla Soran +1 yıl Deneyecegim 1 ay düzenli olarak çalışma yapacagım dambıl plank vb gibi gibi Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Var hemde fazlasıyla, benim de seninkine yakın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ya abi sen yaşlı sayılırırsın ben ise daha genç in ve bu durum özgüvenimu kaçırıyor Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kilon varsa ondan da kaynaklı olabilir bu arada yaş kaç 0 3 Yorumla Soran +1 yıl 18 e yeni girdim abi boy 190 kilo 110 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hay maşallah 190 mı çok iyi Yorumla Soran +1 yıl Djndjdbrnrnen boyum biraz uzun abii Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Plastik cerrahlar alıyorlar o yağları, ve güzel bir diyetle bir daha olmaz. 0 0 Yorumla
ardax55555 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl merhaba boyun 17 yaşından sonra 2 senede ne kadar uzadı acaba.( benim için önemli) 0 0 Yorumla
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Normal ya kafada kurma bence 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Öylemi diyorsunuz nebileyim yaa saglik ocagina gitsem bakarlarmı acaba Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Yani gidebilirsin ama senin pozu çekiş açınlada alakalı öyle çekince fazla gibi durmuş normal bence Yorumla Soran +1 yıl Size başka pozlardada atsam anlarmısinız? Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Anladım ben zaten daha ne kadar anlayım :) Yorumla Soran +1 yıl Amlarsınız belki :) Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Amlamam Yorumla Soran +1 yıl Pardon buarada n yerine m ye tıklamışım yanlışlıkla Yorumla
AskeriiMühendiss Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Kadın memesi sandım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 😪 Yorumla
RaistlinMajere_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 704 cevap paylaştı. Evet, var gibi. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl bence normal senin 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kas yapmak istiyomda gögüs tarafımı düz olsa bile kafii benim için Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Beimki kadr 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Özgüvenim yüksek normalde takii bu tişort giydigimde belli oluncaya kadar Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Var maalesef çok büyümüş 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ya bilmiyorum saglık ocagına gitsem bakarlarmı acaba? Yorumla
kiyici0112 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Karı memesi gibi olmuş ya 0 1 Yorumla Soran +1 yıl maalesef Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Doktora danışın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ailem senin ameliyatlık birşeyin yok diyo normal hali bu diyo yag diyorlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
kilodan knk bu, tam jinekomasti değil. hemen hemen herkeste var bu.
ZAYİFLASAM GÖGÜS KASI YAPSAM GIDERMI
BÜYÜK İHTİMALLE GİDER
Deneyecegim 1 ay düzenli olarak çalışma yapacagım dambıl plank vb gibi gibi
Var hemde fazlasıyla, benim de seninkine yakın
Ya abi sen yaşlı sayılırırsın ben ise daha genç in ve bu durum özgüvenimu kaçırıyor
Kilon varsa ondan da kaynaklı olabilir bu arada yaş kaç
18 e yeni girdim abi boy 190 kilo 110
Hay maşallah 190 mı çok iyi
Djndjdbrnrnen boyum biraz uzun abii
Plastik cerrahlar alıyorlar o yağları, ve güzel bir diyetle bir daha olmaz.
Evet var senin fazla duruyor
merhaba boyun 17 yaşından sonra 2 senede ne kadar uzadı acaba.( benim için önemli)
Normal ya kafada kurma bence
Öylemi diyorsunuz nebileyim yaa saglik ocagina gitsem bakarlarmı acaba
Yani gidebilirsin ama senin pozu çekiş açınlada alakalı öyle çekince fazla gibi durmuş normal bence
Size başka pozlardada atsam anlarmısinız?
Anladım ben zaten daha ne kadar anlayım :)
Amlarsınız belki :)
Amlamam
Pardon buarada n yerine m ye tıklamışım yanlışlıkla
Kadın memesi sandım
😪
Evet, var gibi.
bence normal senin
Kas yapmak istiyomda gögüs tarafımı düz olsa bile kafii benim için
Beimki kadr
Özgüvenim yüksek normalde takii bu tişort giydigimde belli oluncaya kadar
Var maalesef çok büyümüş
Ya bilmiyorum saglık ocagına gitsem bakarlarmı acaba?
Evet var
Karı memesi gibi olmuş ya
maalesef
Doktora danışın
Ailem senin ameliyatlık birşeyin yok diyo normal hali bu diyo yag diyorlar