Arkadaşlar lütfen görmezden gelmeyin, yardımcı olun bana. Ne yapmam lazım?

Benim ayak parmağım su topladı, tırnak makası ile o ölü deriyi kestim. Pembe et kaldı ve inanılmaz acıyor. Sabah işe gidicem. Ama basamıyorum. Ne yapmalıyım? Yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar lütfen görmezden gelmeyin, yardımcı olun bana. Ne yapmam lazım?
Cevapla