7 bardak rakı içtim dün halâ kötüyüm. Nasıl iyi olabilirim?

4.30'da başladık akşam 9'da eve bırakmışlar beni, ambulans falan gelmiş ben hiç birini hatırlamıyorum. Aynı zamanda kalp hastasıyım. Sarhoş olduktan sonra da içmişim kimse de dur dememiş 7 bardak rakıyı devirmişim ve ilk içişimdi. (İlk ve son)
Şimdi hem kalbim hem midem çok kötü, çözümü olan varsa alabilirim.
7 bardak rakı içtim dün halâ kötüyüm. Nasıl iyi olabilirim?
Cevapla