Annemgilin Bu İğrenç Geleneğini İleride Kızım Olursa Ona Yapmalı Mıyım Ve Sizce De Saçma Değil Mi?

Annem ben daha 13'lü yaşlarımdayken ilk kez regl olduğumda ki ben daha cidden o zaman ne yaşadığımı bile anlamamıştım ve o gelen kanla ki benden aşırı az gelmemişti bir kısmıyla vücuduma göğsümün iki tarafına ve azcık kalan kısmını da suya katıp beni öyle yıkamışlardı ve ondan sonra işte artık sen bir kadınsın demişlerdi. Bu gelenekmiş onlarda ve bu şekilde gerçekten tam olarak bir kadın olduğumu ve ileride ve bunu yapmazsak dileride kötü şans yaşayacağımı ve şeytanın hep benle olacağını düşünüyordu. Neredeyse 100 yıldır bizim aile bunu uyguluyormuş ve bende ilk kez regl olduğumda öğrendim bunu. Ayrıca bu saçma geleneği ileride kızım olursa ona da uygulamamı istiyor ama cidden ben o zaman şu anki aklımla olsam asla izin vermezdim kendime bile yapılmasına ve kızıma nasıl yapıcam? Yapmam diyorum bu iğrenç şeyi ama anlaşamıyoruz cidden çıldırıcam.

Annemgilin Bu İğrenç Geleneğini İleride Kızım Olursa Ona Yapmalı Mıyım Ve Sizce De Saçma Değil Mi?
Cevapla