Diyette olduğum için sipariş verdiğim tek şey detoks içeceği ama arkadaşlarım karşımda bunları yedi... Kendime üzülmekte haksız mıyım?

Diyette olduğum için sipariş verdiğim tek şey detoks içeceği ama arkadaşlarım karşımda bunları yedi... Kendime üzülmekte haksız mıyım?

Zamanında sen de bunları yemişsin ki şimdi diyet yapıyorsun :) Kalorini dengelik tut nadir olarak sen de böyle kaçamaklar yapabilirsin, yeter ki dengeli yap
Cevap
5Cevap
O kadar çok güzel görünüyorlar ki ben olsam bende yerim
Senin diyetin arkadaşlarının yemesine engel değil. Bir an önde kiloları vermeye bak 😂
offf offff hepsi ne kadar güzel duruyor ama olmazzzz köfteyi ekmeksiz 3 tane yiyebilirsin.
Eşekliğine doyma, ömür boyu detoks çayı mı içeceksin?
Sen kilo verince o şişkoların karşısında bin beterini yaparsın sakın bırakma diyeti zayıflamak istiyorsan
Behh bunlari teme zaten,
Şekersiz horozlar ya
Ben bunları en az bir hafta yerim. 😃
fazlan çokmu
Yazık ln
Yazık valla 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?