Covid 19'da haftalık vaka sayısı yükseldi. Maske uygulaması/zorunluluğu geri gelmeli mi?
Evet, maske takmak zorunlu olmalı..
Hayır, maske takma zorunluluğuna gerek yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Maalesef risk var. Çevremdeki insanlar hep pozitif çıkıyor. Maske zorunlu olma bile ben korunmak için takıyorum.
Evet, katılıyorum. Ben de maske kullanıyorum. 👍
Cevap
3Cevap
Evet risk var
Turizmi riske atamazlar büyük ihtimalle eylül başında yapılanma olur
mantıklı, bu açıdan düşünmemiştim.. tebrikler 👍
Risk halen var. Genelde kalabalık ortamlarda, otobüste ve hastanede takıyorum. Ekim'de iş yerinde öğrenciler gelince takmaya başlayacağım.
Maske takılmaya başlandı yine.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar