Sağlık Korona ilacı içtim. Tuborg içsem zehirler mı zararı var mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Alkol alsam sorun olur mu? Güncellemeler+1 yıl 6 saat geçti aradan Korona ilacı içtim. Tuborg içsem zehirler mı zararı var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Boavistaa Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl İlaçları alkol ile birlikte tüketmenin zararlı olduğunu duymuştum 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 6 saat geçti Yorumla
CeryanMühendisiii Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Sen alkolü ertele biraz kirvem. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl 6 saat geçti Yorumla CeryanMühendisiii +1 yıl yapıştır Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İlaçları alkol ile birlikte tüketmenin zararlı olduğunu duymuştum
6 saat geçti
Sen alkolü ertele biraz kirvem.
6 saat geçti
yapıştır
Çok yaşa yani
İçme
Çok zararlı
evet zararlı