#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Yiyecekleri en sağlıklı, en güvenli olarak nasıl yıkayıp sofranıza getiriyorsunuz? #tubasueda 🍀🍀🧚🧚

Yiyecekleri en sağlıklı, en güvenli olarak nasıl yıkayıp sofranıza getiriyorsunuz? #tubasueda 🍀🍀🧚🧚




Ben sadece suda ovalayarak yıkıyorum şahsen yeterli buluyorum zaten çoğu meyve sebzenin kabuğunu soyarım. İçine sinmeyenler sirkeli suda bekletebilir tabi ya da buna özel temizleyiciler var onlarda iyi olur.
Sirke ve karbonat en etkili temizleme yöntemidir.
Tesekkur ederim🌸
Rica ederim 😍
sirkeli suda yıkamak sanırım öyle yapıyoruz biz
beyaz sirkeyle yıkıyoruz
Cevap
5Cevap
En iyisi sirkeli su ve bol bol su ile yıkamak güzel bir şekilde
sirke kokusu geldigi için ben sirkeli su yerine bol su ile yikamayi tercih ediyorum
Sirkeli/karbonatlı suda bir süre bekletmek.
Genelde sadece suyla yıkıyorum. Ama yeşillikleri falan mutlaka sirkeli suda bekletiyorum
Ben çok anlamasam da sanırım sirke ve karbonatlı suda bekletiliyor diye biliyorum doğruysa tabi
Masumlar apartmanındakiler gibi temizleyerek bence. Ben öyle yapıyorum bazen 😅
İyice yıkarım sadece. İşgüzarlığım tutarsa sirkeli su evresine geçerim birde o kadar :)
Eğer kimyasal ilaçlama yapılmış sebze meyveyi sirkeli su ile temizlersen uf olursun 🥱 umutsuz vakaaa
Sirkeli su, tuzlu su.
Ben yıkamakla yetiniyorum
Suda yıkıyoz işte 😀
Sirkeli suda bekletmek.
Sirkeli su olmazsa olmazım.
Sirkeli su
Sirkeli su
Sirke suyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?