İçki ve sigara zararli olduğu halde neden ısrarla içiliyor?

İnsanoğlu akli başında bir varlık olmasına rağmen neden bunları tüketiyor? Olayi dinsel değil de sağlık açısından degerlendirin. Doktorlar bile bunları içiyor şaka gibi.
İçki ve sigara zararli olduğu halde neden ısrarla içiliyor?
Güncellemeler
+1 yıl
İkisi de iğrenç kokuyor böylece siz de kokuyorsunuz
İçki ve sigara zararli olduğu halde neden ısrarla içiliyor?
Cevapla