Bildiğiniz üzere vücudumuzun 4/3'ü sudan oluşuyor. Günde minimum 2.5 litre su tüketmemiz gerekiyor. Peki siz günde kaç litre su içiyorsunuz?

Bildiğiniz üzere vücudumuzun 4/3'ü sudan oluşuyor. Günde minimum 2.5 litre su tüketmemiz gerekiyor. Peki siz günde kaç litre su içiyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
2 litre içiyorum
Pek fazla su içmem, taş çatlasa günde 3-4 bardak. Kola çok tüketiyorum suyun yerine dengeliyorum ondan susamıyorum herhalde.
3 litre civarları içiyorumda konudan bağımsız 3/4 olmalı :)
Yanlış mı yazmışım aaa 🤭
En az 2 litre ki bunun çok çok üzerine çıkıyorum. Su hayattır.
Normal de 5lt içiyorum ama bu ay düzensiz
5 litre nedir sen hiç yemek yemiyon mu bro iyi misin?
Yoo yiyorum suyu fazla içerim hiç zorlanmadım bugüne kadar hatta bir gün 8lt kadar içmiştim 😂
Ulen ne yaşıyonuz siz ben içmeyi unutmayayım diye önüme 750 ml matara koyuyorum o da mesaim bitene kadar anca bitiyor.
Dostum herkesin bünyesi aynı değil ben çok severim su içmesini
Geri kalanı da dertten oluşuyor.
Okuduktan sonra efkârlandım be kuzu.
ülkede pek uzun yaşamanın faydası var mı
zaten tesadüfi yaşıyoruz:D
O Dünya'nın 4/3'ü değil miydi?
3/4 bardak
Siz de benden fazla içiyorsunuz iyiymiş 🤭
2.5-3 filan
Helal olsun her gün içebiliyorsanız cidden.
Evet 🫠
Sürekli gözünüzün önünde mi tutuyorsunuz benim gözümün önünde bile olsa unutuyorum ya.
Aynen şişem var 1.5 lt önümde duruyor. Dışarıdaykende direkt alırım elimde olunca içiyorum
Çok güzel sizin adınıza sevinmekle beraber kendi adıma üzüldüm 😅
Teşekkür ederim. Sizde yaparsınız umarım 😄🙏🏻
Umarım 😊
4 litreye yakın
Şaka mı 😱
kreatin kullandığım için biraz fazla su tüketiyorum
Keratin nedir ve niçin kullanıyorsun?
Kreatin*
kreatin vücuda enerji veriyor spor yapan kişiler kullanıyor kaslar su tutuyor
3 litresyi geçiyor