Herkes sağlık sisteminden şikayetçi. Peki siz neler değiştirirdiniz, neleri düzeltmek isterdiniz? Hadi Sağlık Bakanı olduğunuzu hayal edin.

Herkes sağlık sisteminden şikayetçi. Peki siz neler değiştirirdiniz, neleri düzeltmek isterdiniz? Hadi Sağlık Bakanı olduğunuzu hayal edin.

Önce fetö, İskender paşa cemaat i, menzil, İsmail Ağa cemaatinin tüm mensubu olanları ve PKK'lı, selefileri hepsini işten kovardim
Tüm bakan yardımcılarını üst düzey müdürleri değiştirirdim
Doktor haklarını iyileştirir dim
Ama Doktorlar tüm sağlık çalışanları da saat 09.00 ve 17 .00 Arası çalışacak derdim gündüzcüler gece personel ise saatlere uyacak
Ve kart ile her gün mesai saatlerinde günde iki sefer basacak. imza atacak günde iki sefer
Kimse mesai saatleri ne geç kalmayacak
Hiçbir sağlıkçı halka karşı saygısız olmayacak.
Doktorlar izin günleri hariç alkol kullanamaz
Daha bir çok düzenleme
Cevap
11Cevap
Bu sistem değişmeden pek bir şey yapılamazdı
İlk olarak çalışma haklarında ve saatlerinde net düzenleme yapardım. Eğitim ve araştırma hastahanelerinde farklı statü verirdim
Tüm yeni mezunları kayıtsız şartsız istihdam ederdim (doktor hemşire hasta bakıcı ve b...)
Bu hükümette mi? Bu sistemde hiçbir şey yapamazsın. Bu sistemde zaten bana bakanlık teklif edilse yapmam
oto yıkama köpük tankı herkesi köpürtmeden sosyal mesafeme sokmam
samımı olurdum sosyal medyayı kendım yonetır herseyı oldugu gıbı acıklarım
Yeni bir virüs üretirdim diger tüm varyantları gölgede bırakırdım
Biraz onurum gururum arsa istifa ederdim
Akp yi piyasadan silerdim once
Ben sihirbaz değilim hayal bile etmem şu durumda
Maaşımi alır ülkeden kaçarım
İstifa ederdim😂😂
Kahkaha atardım
tıpçı değilim no
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?