AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Taş yerinde ağırdır duygusallığın lüzumu yok istese yazardı
Kesinlikle hayır. Döneceği varsa da soğur uzaklaşır
İnsan sonuçta, merak eder herhalde ama sevgi acımakla olmaz, gidenin gittiğini kabullenin.
Bunu yazdıktan sonra profil fotoğrafını kaldırman isabetli olmuş
Anlıyorum
Eskiyi döndüremez yeniyi de kaybedersin. Yapmayın böyle şeyler lütfen …
Bende paylaştım bi kaç gün önce annesi kız kardeşi yengesi hep yazdı ne oldu geçmiş olsun diye bende hepsine bi yalan söyledim sadece eski sevgilim yazmadı sonradan fark ettim ki o paylaştığım serumlu kol fotosunu ben daha önce de direk sevgilime atmışım hastanedeyim diyesjajsjaja yani paylaşma bence
Boşuna uğraşma evlat eski günler geri gelmez
Seni seviyorsa, talaslanir geri döner, ama sevmiyorsa en fazla haline acır, üzülür
Yok ya sanmam geçmiş olsun denilir ziyaret edilir de geri dönüşü olmaz
Nasıl saçmaladığının farkında mısın teyzecim. Benim sana teyzecim demem kadar saçma işte teyzecim
İşe yarayabilir ancak geçici süreliğine, durum bozulabilir sonra yine
Sevse döner zaten ne gerek var böyle oyunlara kendini aciz gösteriyor sun başka bişey yok..
Dönse bile seni sevmeyecek sadece sana açıldığı için yanında olacak
Baasitlikten başka bir şey değil hele bir de fake ise rezilliği dibi
Ben sanmıyorum iyi günde yanında olmayan kötü günde mi yanında olur
Bu taktiğin modası geçti ne yazık ki, geçmiş olsun size.
Benim umrumda bile olmaz arayıpta geçmiş olsun bile demem yani 😅
Ne yaşanır sa yaşansın hepsini unut. insanin kendisine saygisi olmali
Şimdi burada bir Adil Yıldırım'ı canlandırmak istemiyorum 🤦♀️😁
Olgunca bir hareket değil bence isteyen geri döner zaten sana hiç uğraşma
Bana yapılsa böyle bir şey ben bu malla nasıl sevgili olmuşum diye oturur ağlarım mk
Seni istemeyeni geri elde etmek için neden uğraşıyorsunuz?
Hayır asla öyle bir şey yapma aciz bir duruma düşersin
Bununla seni ruyamda gordum ölümüne kapisir ne gerek var böyle oyunlara
Çok aciz bir yöntem. Sağlık durumunu bu yönde kullanmayı düşünmek
başka çare bulamıyorum
Yakışmaz
ne zaman serumlu kol görsem küfür edesim geliyor. Neyseki bıraktım
Bu yetmezse kesik kol bacak yolla belki korkudan geri gelir
Eskiyi dondurmek hatadir
Hâlâ böyle şeyler yapan varsa kafalarını gömdükleri kumdan çıkarsınlar.
Yalnız foto sana ait ise ellerin çok çirkinmiş benden demesi :D
Ya bizde ayrıldık 2 hafta oluyo aşırı gururlu ve köpek gibi peşinden koştum 🤦🏻♀️ barıştıniz mi ne yaptın? Benimde onunla barışmam lazım beraberken mükemmeliz ama isteeee engelledi wp den ve aramadan😒 tek Instagramdan engellemedi
Ama takipten çıktı
Kendinden daha çok soğutmak istiyorsan duygu sömürüsü yap ama bence yanlış olur
Çok basit ve benm. gozumde küçük düşürücü bir olay bu.. ilgisi yoksa acitasyon ile gelecegini mi saniyosunuz komik.
Ölürsem kabrime gelme istemem şarkısı tam bu duruma göre yazılmış. Ağlayıp acıyıp sevme istememmmmmmm istememmmmmmmmmm
Kimseye kendimi acındıramam... eski işte...
eski ayakkabı veya kıyafetini tekrar giymek bana göre değil gelmesin
Aşırı itici bir davranış. şahsen böyle bişey bana yaplsa dönebilme ihtimalim olsa bile dönmem
Öyle dönecek olan sevgilinin + bunu yapanın cidden düşünüp öyle yazma becerisi cuflamıştır ne yazık ki.
Benimki sahte ultrason goruntusu atmisti hamileyim diye :)
o da mantıklıymış ama öyle bir durum olmadığı için inandırıcı olmayacak
Dram entrika her şey var. Ama böyle sorunca ciddi bir şey olduğunda da inanmaz görenler bundan sonra. Geçmiş olsun
😂😂😂komik ya acizlik mi diyim ne diyim anlayamadım ya bide bunu diyen bi kız sen Türkiye de yaşıyorsun tek sorun bumu hayatında
Valla bu durum tüm dertlerimi unutturdu şu an başka bir şey umrumda değil
hayır ters teper genellikle böyle davranışlar.
Geçmil olsun olmasınada böyle birşeye gerek var mı gerçekten?
yazmıyor bana
Yazmasın yazmak zorunda değil sende yazmak zorunda değilsin. Ayrıca kadın olan sensin kendini böyle yaparak küçük duruma düşürme. Biz kadınlara değil kadınlar bize lütuf.. zorla yazmasını sağlayamazsın
onu seviyorum ama
Oda seni seviyo olsaydı zaten bir bahane bulur yazardı arardı
Bence seviyorsa yazar ve sorar surekli nasılsın diye işe yarar serumlu fotoğraf bence bende geçen zehirlendim ona attim ve hergun yazdi dene o fotoğrafı
boş ver değmez olacak olan şey serumlu kolla olacaksa olmasın
( Sevmek söz söylemek değil, bütün zor şartlara rağmen sahip çıkmaktır. Kötü günde sarılmak, iyi günde güven vermektir.)
Bizide böyle önemseyen çıkar mı be dkdkd
Benim fikrim geçici süreliğine işe yarar en fazla geçmiş olsun neyin var falan yazar o yüzden fazla umutlanma.
Görebileceği bir yerde paylaş özellikle ona gönderme veya onu etiketleme, görüp sana yazmıyorsa seni umursamıyordur. yol ver ona
sosyal medyadan sildim maalesef o sinirle ama wp falan duruyor durum olur mu
Eski sevgilini onu acındırarak değilde umursamıyarak geri döndürebilirsin, ancak sana karşı hala bir şey hissediyorsa mümkün bu, sana tavsiyem çık gez eğlen ve bunu paylaş
Bu düşünce ile gitmek sadece kaybetmeye yol açar. Hayatta sevgili den daha önemli şeyler var farkına varmanı dilemekle:)
şu an tek derdim bu inanır mısın bu acıyla farkına varamam diğer dertlerin
Aynen kanka döner hatta şey yap etkili olsun diye bir iki tanede jilet at koluna kesin döner
Aşırı cringe bir hareket konuşmak istiyorsan yazmanı öneririm böyle şeylere gerek yok çocuk değilsiniz sonuçta
Nadir konulara cevap veriyordu o yüzden tekrar sohbet açmak için mesaj atamam
Abi bence yeni ayrıldıysan ve oğlanın içinde en ufak bi sevgi varsa geri döner ama aylar geçmiş içinde bişey kalmadıysa umursamaz bile
Daha çok yeni
Döner ama sana acıdığı için döner kendini acındırma güçlü ol seni gerçekten sevdiği için sana dönsün acıdığı için değil.
Eski sevgilin duyarlı ise sadece çok üzülür ama eline bi şey geçmez yani kısacası onu geri kazanamazsın
Bence ergenlkten başka hiçbir şey degil seni seven biri ztn sebepsz gelir serum için gelecekse gelmesin kardeşim
boş ver ya geleceği varsa kendi bir yolunu bulur gelir. Butarz şeylerle dönse ne dönmese ne yine gidecek.
Böyle şeylere gerek yok seven her şekilde döner kendini acındırıp kaç gün yanında tutacaksın ki? Sevmeyen yine gidecek
Algı yaratirsin bence yapma kendi kendine derki yalandan kendini kötü göstermeye calisiyo der bırak hersey olacağına varsın kardeşim
Eğer o fotoğrafla dönüyorsa, hiç çaba götsterilecek ve ya doğru bir ilişki değildir. Ben böyle düşünüyorum açıkcası.
demek bu bir numaraymış bende diyordum sevgilimden her ayrıldıgımda neden serum yiyor diye vay cakal vayyy çok safım iyi oldu öğrenmem
kanka ergen misin? bırak dönmeyi seni hayatından tamamen siler çocuk.
merak etmez mi beni
merak eden biri önceden yazar zaten bence böyle ergen hareketlere gerek yok diye düşünüyorum
Böyle yaparak seni özlemesine engel oluyorsun. Biraz bekle yazma onun gibi biraz özlesin seni
Bana yazacağını sanmıyorum ama özlese bile
Tamam yazmasın geri çek kendini ama eminim yazacak sadece sen izin vermiyorsun bazı şeylerin anlamasina
Eğer sana ilgisi varsa kesin gelir, zaten gelmezse görüşmek istemiyordur böylece anlamış olursun ikinizde önünüzü görürsünüz. Bence dene.
Sakın öyle bir şey yapma aşırı ergence ama bence şey yapabilirsin hastanenin adını çek at Snap falan kullanıyorsan hem öyle akla bir sürü şey gelir bence daha mantıklı
o da mantıklıymış
Güven bana babes ;)