Acile gittim ama boşuna gitmişim
Kulak burun boğaza gitmem gerekiyor ama bugün pazar hem de yarın randevu alabilir miyim bilmiyorum daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Kafayı yemek üzereyim susmuyor bu ses 😭
Acile gittim ama boşuna gitmişim
Kulak burun boğaza gitmem gerekiyor ama bugün pazar hem de yarın randevu alabilir miyim bilmiyorum daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Kafayı yemek üzereyim susmuyor bu ses 😭
Duyman normal canım bağlantı yolları bilek üstü dirsek üstü. boynumuzun solu.. sık şakak kısmı ayak bileği en ideal nabız ölçülebilir yerler.. dakikada kaç atıyor sen ona bak..
Tansiyon aletinin neresinde yazıyor nabız sayısı?
Önce 98 çıktı sonra 92 çıktı az önce ölçtüm 108 çıktı
Panik atak mı?
Durduk yere oldu ama bu
Of çok basit zaten aynen takmam cidden
Tansiyon normal normal tansiyonum 10'a 6, bugün 11 8 oldu bir kere sadece
Ne sevgilisi ya benim sağlığım iyi olsun şu an sağlıktan başka bir şey düşünmüyorum
Cevap
6Cevap
Baanyodan sonra kulağıma su kaçınca bende de oluyo bazen, Muhtemelen kulağınla alakalı
Sabah 6'dan beri duyuyorum bu sesi, dün banyo yapmadım ki su kaçacak bir şey yapmadım
Kulağında enfeksiyon olabilir, Tıkanma olabilir, Tek bi taraftan geliyo demi
Evet sol kulağımdan geliyor. Her gün temizlerim aslında pis bir insan da değilim
Pislikle alakalı bi durum değil, Ayrıca sık sık temizlemek de iyi bişey değil, Kulağına kulak çöpü sokup içindeki sarı maddeyi temizleye çalışma, Ondan da olabilir, O kulağını enfeksiyonlara karşı koruyan bi madde, Sadece dışarıdan görünen kısmını temizle yeterli, Sik sik bu şekilde yaparsan kulağını enfeksiyonlara açık hale getirirsin ve șișebilir
Çubukla değil de peçeteyle temizliyorum kendi kendimi mi hasta ettim acaba? Ayağa kalkıyorum ya o zaman da bir basınç oluyor o ses daha çok duyuluyor bu sefer. Yarın ancak öğrenebilirim ne olduğunu sanırım acildeki doktorlar bir şey yapmıyor
Olabilir, Dediğim gibi o sarı madde doğal antibiyotik gibi, Sen onları alarak kulağına iyilik yapmış olmuyosun, Aksine zarar verirsin arada bi dıș kısmını temizle ama içine dokunma, Doktor muhtelemen antibiyotik yazar, Yarın git bi bakıt
Korkma ve panik yapma, Dediğim gibi muhtemelen kulağınla alakalı, Kalbinle alakalı olacağını sanmıyorum
Eskiden ben de çok panik yapardım ama artık takmıyorum, Sakin olmayı öğrendim, Google amcaya da sorma ona sorarsan kesin kalp kanserisin der :D
Ya nasıl panik yapmayayım sessiz yerde duramıyorum sesi duyuyorum, gitmeme riski de var bugün aksi gibi tatil bir şey de yapamıyorum
Bazen bana da oluyor sanki kalp orada atıyormuş gibi
Bazen oluyordu işte sonra gidiyordu ama gitmiyor
Doktora görün o zaman
Acilden geldim az önce bir şey demedi doktor kulak burun boğaza gitmem gerekiyor o da ancak yarın
Umarım önemli bir şey yoktur.
İnşallah yoktur 😔
O kadar da kötü düşüncelere dalma, eminim basit bir şeydir.
Bir şey düşünmüyorum kötü ya sadece ses çok rahatsız ediyor sanki hiç gitmeyecek gibi 😭
Benim 20 yıldır kulak çınlaması ile yaşamaya devam ediyorum. Sessiz bir ortamda yatamıyorum illa ki o çınlama sesini bastıracak bir ses olacak ki uykuya dalayım. Umarım ciddi bir sıkıntı değildir.
Ya öyle bir şey olursa öleyim daha iyi
Hayat senin ister öl ister yaşa
Çok geçmiş olsun acil niye bişry yapmadı ki çok saçma
Cihaz ile baktı görünürde bir şey yok dedi kulak burun boğaza gitmem gerekiyormuş
Anladım çok geçmiş olsun
Zeytinyağı damlat hafif ılık ve o şekilde yat biraz
Kalbin çarpıntı yapuyor olabilir
Kalbimle ne ilgisi olabilir? Acildeki doktor kulağında bir şey görünmüyor dedi belki başka kulak rahatsızlığı olabilir falan dedi de bugün pazar sesten kafayı yemek üzereyim sabahtan beri ağlıyorum
Hayır ben doktorum mu dedim iyi okur musun yazdığımı? 🤦🏻♀️
Tansiyonuna bak.
Tansiyonum normalde 10'a 6, acilde 11 8 çıktı ama normalmiş öyle dediler
O nabız değil paralel evrende bir balıksın
Hastalıkla dalga nasıl geçiyorsun? Aynısını sen yaşasan nasıl hissederdin acaba
Aynısını yaşadım kulak iltihabı muhtemelen abartma
Abartmıyorum ses sinirlerimi bozuyor ve şiddetli duyuyorum maalesef. Kulak iltihabı neden olur peki seninki neden olmuş?
Her sabah duş alırım, titizim baya öğrenci evinde pamuk bitti 1 hafta pamuk almadılar o sırada su falan da kaçtı kulağıma sabahları işe erken çıkarken uğraşamadım, pamuk alana kadar iltihap olmuştu ey gidi günler o yokluğu bile özledim be para var ama huzur yok şimdi huzur ağağağ
Yarın sabahın köründe gidip bekleyeceğim hastanede sıra alabilmek için İnşallah neden olduğunu bulurlar ama sabaha kadar nasıl sabredeceğim bilmiyorum kulağım tıkanık gibi kafamın içi de öyle. Dün akşam başım çok ağrıyordu o ağrıyla uyudum sabah kalktım kulağımda ses
Özele falan git açık hastane bul bekleme bence
Özel hastanelere param yetmez ki muayeneye verdim hadi parayı makinelere soksa onun altından kalkamam ki acil de bir şey yapmıyor
Peki ama sakin olmaya çalış o zaman yarına kadar beklerken, iyi olacaksın inanıyorum... Geçmiş olsun 😇
Sağ ol teşekkür ederim 😕
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?