Sağlık Hastayken ilaç mı içersiniz, doğal yollara mı başvurursunuz? Minikbalkız Takip Et Yoda Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Bildiğiniz tarifler neler? Ben nane limon içiyorum ama işe yarıyor mu bilemem djd Güncellemeler+1 yıl Süper soru 🌸 Hastayken ilaç mı içersiniz, doğal yollara mı başvurursunuz? Cevapla İş Soruları Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. İlaç tabi ki 1 0 Yorumla
666öfke666 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl bir gün tribe girdim ilaçsız iyileşeceğim diye aklım fikrim hayatım ecdadım s*k*ldi yapmayın efendi gibi ilacınızı için, bir dost. 2 1 Yorumla Minikbalkız +1 yıl Haha bazen gerçekten içilmesi gerekiyor evet ama genel olarak sevmiyorum ilaç içmeyi Yorumla
Senaaaay Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İlk önce bitki çayı çorba gibi şeylerle iyileşmeye çalışırım olmazsa ilaç kullanırım 1 1 Yorumla Minikbalkız +1 yıl Aynen ben de Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Sadece regl olduğum zaman ilaç içiyorum. Çünkü regli aşırı şiddetli geçiriyorum ve tek çözüm yolu ilaçlar oluyor ( 1 0 Yorumla
By_Barsss Takip Et Master Yaş: 34 , eic 73% +1 yıl Sağlık konusunda 683 cevap paylaştı. İkisinde yaparım özellikle yemekler de acıyı çok fazla tüketirim, sabahları mutlaka çorba, ve dinlenme, hastalığa göre tedavi şeklim değişebilir 1 0 Yorumla
iremmsude Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 59% +1 yıl Kesinlik doğal çaylar, sıcak çorba, mevsim meyvesi en son çare ilaçtır. 2 0 Yorumla
Doğasevenbiri Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Doğal yollardan halletmeye çalışırım, ilaç en son alacağım şey olur 1 0 Yorumla
FilozofHYPATİA Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 89% +1 yıl Duş ve uykuBaktim hala iyileşmedimCagnimm parol❣️ 1 0 Yorumla
HissizProfil Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Minik kapsüllerden içiyorum çok işe yarıyor. 1 0 Yorumla
Estacaca Takip Et Yoda Yaş: 106 , eic 86% +1 yıl Doğal tedavi içeçekler tercihimdir, tıbbi mecburiyse ilaç kullanırım 1 0 Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 639 cevap paylaştı. Genelde hasta olmuyorum. Ağır değilse evde dinlenirdim. 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Sağlık konusunda 4,3b cevap paylaştı. Hepsini kullanıyorum 1 1 Yorumla Minikbalkız +1 yıl Garantiye almak djdj Yorumla
mkundurc1230 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl ıhlamur adaçayı falan içiyorum çok mecbur kalmadıkça ilaç kullanmam 1 0 Yorumla
Neonsari1 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl İlaç değil de vitamin takviyesi kullanıyorum 1 0 Yorumla
alfakadını_61 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 , eic 55% +1 yıl İlk doğal yollar baktım olmuyor ilaç 1 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 442 cevap paylaştı. Doğal Yolara Başvuruyorum 1 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Sağlık konusunda 503 cevap paylaştı. Baş ağrım olursa direkt ilaç yoksa çay tarzi 1 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Kelle paça direk ilaç niyetine iyi gidiyor 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hemen dr giderim, canım çok tatlı 1 0 Yorumla
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl doğal yontemleri tercih ediyorum 1 0 Yorumla
EjderyamNerde Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 389 cevap paylaştı. İlaç içerim benim hastalığım leştir 1 0 Yorumla
1Yalnizadammm Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Bu hastalik seviyesine gore degisir 1 3 Yorumla Minikbalkız +1 yıl Doğru Yorumla 1Yalnizadammm +1 yıl Bitki cayi herzaman ise yaparamaz Yorumla Minikbalkız +1 yıl Basit grip için yarar bence Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Güzel yollara başvururum 0 2 Yorumla Minikbalkız +1 yıl Ne o güzel yollar Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Bana 🖊 Yorumla
AltınYaprakS Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Sağlık konusunda 3,1b cevap paylaştı. Kendimi sıcak tutarım sadece. 1 0 Yorumla
Gül-iahsen Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Dağal reçete 😊 1 1 Yorumla idrisgenc +1 yıl Aynen katılıyorum sana doğal Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Sağlık konusunda 1,8b cevap paylaştı. Zamana bırakırım🤣 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
İlaç tabi ki
bir gün tribe girdim ilaçsız iyileşeceğim diye aklım fikrim hayatım ecdadım s*k*ldi yapmayın efendi gibi ilacınızı için, bir dost.
Haha bazen gerçekten içilmesi gerekiyor evet ama genel olarak sevmiyorum ilaç içmeyi
İlk önce bitki çayı çorba gibi şeylerle iyileşmeye çalışırım olmazsa ilaç kullanırım
Aynen ben de
Sadece regl olduğum zaman ilaç içiyorum. Çünkü regli aşırı şiddetli geçiriyorum ve tek çözüm yolu ilaçlar oluyor (
İkisinde yaparım özellikle yemekler de acıyı çok fazla tüketirim, sabahları mutlaka çorba, ve dinlenme, hastalığa göre tedavi şeklim değişebilir
Kesinlik doğal çaylar, sıcak çorba, mevsim meyvesi en son çare ilaçtır.
Doğal yollardan halletmeye çalışırım, ilaç en son alacağım şey olur
Duş ve uyku
Baktim hala iyileşmedim
Cagnimm parol❣️
Minik kapsüllerden içiyorum çok işe yarıyor.
Doğal tedavi içeçekler tercihimdir, tıbbi mecburiyse ilaç kullanırım
Genelde hasta olmuyorum. Ağır değilse evde dinlenirdim.
Hepsini kullanıyorum
Garantiye almak djdj
ıhlamur adaçayı falan içiyorum çok mecbur kalmadıkça ilaç kullanmam
İlaç değil de vitamin takviyesi kullanıyorum
Ağır hastaysam ilac içerim
İlk doğal yollar baktım olmuyor ilaç
Doğal Yolara Başvuruyorum
Baş ağrım olursa direkt ilaç yoksa çay tarzi
Doğal yollardan yardım alıyorum
Kendimi Allaha emanet ediyorum
Kelle paça direk ilaç niyetine iyi gidiyor
Hastaneye giderim..
Hemen dr giderim, canım çok tatlı
Doğal yollar beni kesmiyor
doğal yontemleri tercih ediyorum
Bazen alkol bazen ilaç
İlaç içerim benim hastalığım leştir
Bu hastalik seviyesine gore degisir
Doğru
Bitki cayi herzaman ise yaparamaz
Basit grip için yarar bence
Güzel yollara başvururum
Ne o güzel yollar
Bana 🖊
Kendimi sıcak tutarım sadece.
ikisi de
İkisi
İkisini birden
İlaç içiyorum
Doğal ilaç yoksa mecburen ilaç
İlaç içmeleri tercih ediyorum
Hastayken iyileşmek için çözüm aramam
Doğal
dogal yollar
Dağal reçete 😊
Aynen katılıyorum sana doğal
İkiside
ilaç içerim sdfdfg
İlaç kullanıyorum çünkü çok zor atlatiyorum
İlaç içiyorum
Genelde hiçbir şey
Doğal
İlaç icerim
Zamana bırakırım🤣
Ikiside !
Doğal yol
Ilac
Doğal yollara