Sürekli bir yerlerimi yaralamaktan artık bıktım 😂😂 beni okuyup üfleyecek birisi var mı?


Sakar kedi😂
Hüüüüüüfffff! Bismillahir rahmanir rahıym. Bismillahil müheyminül azizül kâdir. Hüüüüüüfffff! Ecmelü külli şey’in ve hüve nâsıri. Kaf. Cim. Nûn. Sâd. Ünsurni fe inneke hayrun nâsirin. Veftah li fe inneke hayrul fâtihıyn. Vağfir li fe inneke hayrul ğafirin. Verhamni fe inneke hayrur râhimin. Vehdini ve neccini minel kavmiz zâlimin. Hüüüüüüfffff! Elif lâm mim. Tâ sin. Hâ mim ayn sin kâf. Meracel bahrayni yeltekıyân. Beynehümâ berzehun lâ yebğıyân. Es’elüke bihâ ve bil ây’ati ve bil esmâi küllihâ ve bil a’zami minha en tec’alel lâme tav’a yedeyye vel elifel hâkimi aleyye ven nüktate vuslaten minke ileyye. Hüüüüüüfffff Ehûnün. Kafün. Edümme. Humme. heün emin. Fel hukmü hukmük. Vel emru emruk. Ves sirru sirruk. Ve lâ ilâhe ğayruk. Ve entel melikül hakkul mübin. Tâhâ. Yâsin. Nûn. Kâf. Sad. Tâ sin. Tâ sin mim. Elif lâm mim. Elif lâm râ. Elif lâm râ. Elif lâm mim sâd. Kef hâ ayn sâd. Hâ mim. Vallâhü min verâihim mühıyt. Bel hüve kur’ânün mecid. Fi levhin mahfûz. Ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azyım.” Hüüüüüüfffff!
Hemen hiç sakar değilim ancak ben de ayak topuğumu kırmıştım hem de göz göre göre. Neyse geçmiş olsun. Ben okuyayım sana, üstüne bişiler al da çarpılmayalım 🤣
Geçmiş olsun nazara gelmemek için söylemem aslında ama hiç bu tarz bir durum yaşamadım daha sakarlığımdan yandım ben gerçi burada bayağı sakar hareketli olduğum anlamına geliyor abartı derecesinde değil genelde büyüme zamanlarında çok sakarlıklar yaşanıyor
Cevap
54Cevap
Çok geçmiş olsun, nasıl oldu?
Geçmiş olsun
Ayak parmakların Recep İvedikin zehirli balık tutan eli gibi olmuş. Çok sıkmışsin galiba. Geçmiş olsun
Koltukta uyuyan ponçik bile sırtını dönmüş. Çok geçmiş olsun.
Nasıl becerdin peki anlatsana 😁😅 nefesim kuvvetlidir ama sen veriyor 100tl ben sabahtan akşama kadar üflüyor 😁 geçmiş olsun m
Bu arada orada yatan pisiye söyle de masaj yapsın boş boş yatmasin evde 😅😁
Nefesim kuvvetlidir bi okuyup ufliyim ben seni 🤣 gecmis olsun
Maşallah demiyorlar sanırım maşallah kem gözlere şiş 🤣
Ayakların da benim ayaklarım gibi çok çirkin çok geçmiş olsun
kedi ve ayı yüz çevirdi, bu sakar ne zman canimizi yakacak diye korkuyor yavrucakkar
Seni 10 kere de okusak fayda etmez nefesimize yazık... gecmis olsun
geçmiş olsun yapab, leceğim bir şey var mı masaj falan jkbdlfsd
Tabiki normaldir nazar degmesi ten ve bacagin güzelmis
Protez bacak sandım bi an. Hayır yani niye bu kadar prüzsüz 😅😅 çok geçmiş olsun
Beceriksiz capcik dikkat etsene kolunu bacağını kıracaksın hepimizi üzeceksin..
Sağ dizimden çok çektim. hadi al geçmiş olsun
geçmiş olsun :(
Dalgın olunca sakarlaşıyorum, çok geçmiş olsunn
Ksjdd ayaga bak
Geçmiş olsun
Tegmen oldum
Komutan
Ayağın bacağından büyük 😂
Gecmis olsun
Annelerin yanılmama ihtimali kadar sakarım
Yanliz baya şişmiş gecmis olsun
Toynak gibi olmuş noldu öyle
Geçmiş olsun ne oldu ayağına
Geçmiş olsun okurum ama üflemek caiz değil😀
Geçmiş olsun kendime yetecek kadar sakarım
Geçmiş olsun aksilik kurşun döktür
Çok sakarım geçmiş olsun
Çok sakarım.
Geçmiş olsun...
En azından ojen hala düzgün duruyor
evde yürürken bile bilek burkup düşüyorum
Kıyamam ya uffff olmuş
Geçmiş olsun nazar değmiş sana 😂😂
Geçmiş olsun allah şifa versın
Geçmiş olsun güzel ayaklı bayan
geçmiş olsun bitanesii
Abla sen ejderhaların annesi misin?
Ayakların iğrenç , geçmiş olsun
Nazardan bunlar hep 😅😅
Geçmiş olsun değilim
gecmis olsun acil sifalar
Gecmis olsun
Tombiş ayaklı
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Gecmis olsun.
Masaja geleyimmi
Emnmsn sakat olduguna
Geçmiş olsun
Sakar değilim
Geçmiş olsun
geçmiş olsun
çok sakarım 😀
Geçmiş olsun
Sana üfleme sökmez
Nasıl oldu o
harika bacağın var
Gecmiş olsun
geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun..
ayıyı kim öldürdü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?