Boyumu fazla söylüyorum. Benim hakkımda ne düşünürsünüz?

Benim mazeretim var. Leğen kemiğimde sorun olduğu için boyumu 1 cm uzun söylüyorum. Keza bu yüzden bacaklarım eşit değil. Sağ bacağım 1 cm daha uzun. Bu yüzden sol ayağıma tabanlık giyiyorum. Boyumu da 1.74 değil 1.75 olarak söylüyorum.

Boyumu fazla söylüyorum. Benim hakkımda ne düşünürsünüz?
Cevapla