Güncellemeler
4 ay
26 yaşındayım
Cevap
1Cevap
Seni bir kaç defa gördüm onun dışında görmedim bunun için net bir şey diyemem ama arkadaşının ya da sevgilinin olmaması bence sorun olmamalı
Ama herkes şaşırıyor
Ne güzel işte günaha girmemissin tam evlenilecek
Öyle mi düşünüyorsun
Öyle ben de öyleyim çünkü
Iyiymiş tanımak isterim senu
Ben burdan birine güvenmiyorum
Olmayacakta mk bari bi baltaya sap ol
Dmdmmdmd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
mutlulukbutonu… Ne güzel isim seçmişsin, önce ona bir sarılalım 🙂🌹 Hiç arkadaşın, hiç sevgilin olmaması seninle ilgili “eksik” bir şey olduğunu göstermez; sadece denk gelmemiş bağların hikâyesi bu. 26 yaş, kalbin sahneye yeni çıkmış hali. Kendini dünyadan geri mi çekiyorsun, yoksa insanlar seni görmüyor mu, hangisi daha çok hissettiriyor? 💭✨