Bayram sonrası yeme içme düzeninizde bir değişiklik olacak mı?

İyi bayramlaarr🌺

Malum bayramdan dolayı birçoğumuzun sabah, öğlen, akşam öğünleri tamamen etten oluşuyor.
Bu kadar sık et tüketiminin yanında tatlılar ve bol şekerli içecekler de tüketiyoruz tabi sağlığımız aldı başını gidiyor. İpin ucunu kaçırmamak lazım.

Ben bayram sonrası bol sebzeli bir detoksa geçmeyi planlıyorum, sizin de böyle planlarınız var mı?

Sevdiğiniz detoks tariflerinizi de alayım bu arada 😋

Bayram sonrası yeme içme düzeninizde bir değişiklik olacak mı?
Bayram sonrası yeme içme düzeninizde bir değişiklik olacak mı?
Cevapla