15 kilo fazlam var kilo versek vücudumuzda , hayatımızda neler değişir sence?

Kilonun vücuda her konuda olan zararlarını tartışalım istiyorum
Yemiycem ama stresten yiyorum yapacak bişey bulamıyorum diyenlerdenim hayatımda derin bir boşluk ve yalnızlık umutsuzluk var sigara kullansam müptelası olurmusum heralde

Hayat şartları iş güç enerji mı sömürüyor haliyle dediğim gibi yemek yemeği mutluluk aracı olarak görmeye başladı çoğu insan bende dahil.

Kilolulu olmamın insana zararları ,
Zayıflayınca vücutta (her konudan ) ne gibi değişiklikler olur
Kişinin hayatında ne gibj değişiklikler olur
Tartışalım istiyorum
Gelsin cevaplar , boş yapanları engelliycem teşekkürler
15 kilo fazlam var kilo versek vücudumuzda , hayatımızda neler değişir sence?
Cevapla