Merhaba 4 ay önce dizimden ameliyat oldum yan bağ kıkırdak diz kapağı kayması şimdi yürürken bir sorunum yok ama ayakta?

1 2dk bekledikten sonra yürümeye geçerken diz kapağımda gerilme oynama hissediyorum neden acaba 😞?
Güncellemeler
+1 yıl
1 2dk bekledikten sonra yürümeye geçerken diz kapağımda gerilme oynama hissediyorum neden acaba 😞?
Merhaba 4 ay önce dizimden ameliyat oldum yan bağ kıkırdak diz kapağı kayması şimdi yürürken bir sorunum yok ama ayakta?
Cevapla