Reglken artık baya açlık krizleri tutuyor beni (özellikle çikolata yeme isteği) Eskiden hiç böyle değildi sebebi ne olabilir?

Bu arada hamilelik diyen olursa öyle birşeyin mümkünü yok, bekarım ve kimse hayatımda yok. Başka sebebi olabilirmi?

Reglken artık baya açlık krizleri tutuyor beni (özellikle çikolata yeme isteği) Eskiden hiç böyle değildi sebebi ne olabilir?
Cevapla