Yemegin icinden kıl çıksa da takmadan yemeye devam eden kac kişiyiz?

Neredeyse herkes yemekten kıl çıkınca ııyy diye tepki verip onu yemeyi bıraktığı icin ben de "garip" birisi olarak gorunmemek adina onlar gibi davranıyordum

Ama aslinda yemegin icinde kıl çıkması beni pek de tiksindirmiyor. Küçücük kıl yani diyorum. Baska ben gibi olanlsr var mi

Yemegin icinden kıl çıksa da takmadan yemeye devam eden kac kişiyiz?
Cevapla